I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Snubbar som har käkat änglatrumpet

Övrigt - Webbsidor

2009-07-28 19:36

[Video] Snubbar som har käkat änglatrumpet

Jag vet att den är gammal, men tänkte om någon inte hade sett den så...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-28 23:47
Kanske inte borde, men började asgarva när jag såg de 2 hur höga de var. Sitter och kammar sig och passar en cigg som inte ens finns hahahahahah. very very bad plant, very bad plant.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-07-29 07:51
hahhahaahaha:D bästa på länge, shit, hade varit najs och testa men fan vågar man, känns som 50/50 chans.. =/

2009-07-29 12:54
ja skulle de mindre farliga drogerna vara lagliga skulle folk inte behöva sjunka så lågt för att bli höga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2009-07-29 14:10
nej kids, det är inget att testa. Gör nått annat med era liv.
Diskussioner om era egna erfarenheter och liknande hänvisas till Flashback och liknande drogliberala forum.
Jag skyller allt på Emma!

2009-07-29 15:04
Dessa plantor odlas för övrigt i Sumpan som parkväxter - stora som fan, funderar alltid på det här med "droger" när jag ser dom - alltså att kommunen odlar dom helt öppet :)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Toastare

2009-07-29 15:29
Det finns många växter i vår natur som ger hallucinationer (och också biverkningar som kräkningar, magont, feber osv.) Änglatrumpet är ju en jättevanlig trädgårdsväxt.

Jag rekommenderar ingen att börja tugga på random planta varken i trädgård, natur eller fönsterbräde.
Jag skyller allt på Emma!

2009-07-29 17:37
Datura är väl släktet spikklubba, Knappast något som odlas i en plantering i Sumpan.Kommunerna har rätt bra koll på vad som är giftigt,taggigt eller olämplig att ha i rabbater på offentliga platser...
Köpte en sån för väldigt länge sedan i frankrike på en handelsträdgård BTW..En växt jag rekomenderar alla att hålla sig i från..Pure poison in the worst way..

2009-07-29 23:35
dzeno

jaa som rysk roulette ungefär
// be the change you wanna see in the world

2009-07-30 05:09
En växt jag rekomenderar alla att hålla sig i från..Pure poison in the worst way..

True

2009-07-30 14:30
Det där är ingen drog, det är ett nervgift. Du blir dehydrerad, ditt hjärta tar riktigt med stryk och du hamnar i delirium, dem där killarna tror säkert dem är på en fest där, och det är säkert "30 personer till" i rummet, och dem upplever inte det overkligt. Usch!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2009-07-31 01:15
Det borde doktoreras i gemensamma hallucinationer. Jag är dock inte helt övertygad att "cigaretten" som överlämnas 02:16 är det samma för båda då person B ser något konfunderad ut när han inspekterar "föremålet".

Känns även som obehaglighetsnivån höjs av att sitta och hallucinera på en polisstation eller så spelar det ingen som helst roll för dessa herrars parallella verklighet.

Stanna i skolan kids!

Mvh, Bazz Internet

2009-07-31 19:57
Har själv faktiskt tagit datura men eftersom bounty så vänligt bad att inte skriva sina egna erfarenheter så låter jag bli. Men kan inte säga annat än att låt skiten vara en blomma inte en drog.

2009-07-31 23:22
Min kompis käkade trumpet, eller vad man nu gör med det. Låg i koma i en månad =/ Då var han 15-16. Grov överdos. Fyfan!

2009-08-01 00:52
Datura har använts av schamaner i "alla tider" men man kan inte bara käka lite blad och tro att allt ska bli bra, du måste lära känna plantan och ha en slags "väktare".
Sedan kan vi dra parallellen då det finns relativt få schamaner i världen också, resten kanske kolat ;)

2009-08-01 14:36
Hahaha, bästa var nog "there was fear in the eyes of both boys".
Så filmar de den ena som ser helt fuckad ut hahahahahahahahahahah. Kan inte sluta garva åt det :'D.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-08-01 14:47
Läs på Erowid om ni är nyfikna. Personligen skulle jag verkligen verkligen avråda någon från att testa detta.

Mvh:

Vilken drog är inte ett gift iofs?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-08-02 02:00
Hahahaahahaha tack för klippet, det gjorde min natt
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-08-04 11:53
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA