I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Chris Brown ber om ursakt

Övrigt - Webbsidor

Poet

2009-07-22 17:36

[Video] Chris Brown ber om ursakt

Kanns riktigt inovat. Aven om han kanske menar allvar, sa har jag aldrig gillat den har snorungen. Hoppas hans karriar ar over!

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-07-25 17:34:54)

At the gates of Eternity...
Producent

2009-07-22 18:10
fett moget att han gav ut denna ursäkt in public, fett omoget att han ens gjorde det som han ber om ursäkt för.

2009-07-22 18:20
Ett as aktion. Jag hatar honom!
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2009-07-22 19:38
haha de låter verkligen galet inlärt.
Sleep is the cousin of death

2009-07-22 20:17
Någon, vem är det, vad har han gjort? Är jag helt ute nu? :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-07-22 21:23
magnetism P21 han har misshandlat Rihana
BIT POP is taking over klockan 8
Producent

2009-07-22 21:45
Rihanna ruff

2009-07-23 00:06
nog för att han är ett svin, men rihanna är en brutal jävla dramaqueen, jag hatar nästan henne mer, gillar musiken dock.
typ, eller?

2009-07-23 16:14
kamel

Okej, då kunde jag inte bry mig mindre..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Sångare

2009-07-23 19:53
Löjligt försök till att rädda karriären. Stör mig på att han försöker fiska poäng från kristna, och skyller på våld i hemmet under uppväxten. Man växer upp och gör ett val; ska jag bli som mina föräldrar eller ska jag bli bättre.

Poet

2009-07-23 21:29
Magnolia: Tankte samma sak jag ocksa, han ar nog lite ledsen, no doubt. Men det handlar mer om att han ville radda sig sjalv. Jag tror han tidigare tankte att han var "untouchable", att inget skulle handa hans karriar och att hans fan base (som bestar mest av unga kvinnor) var hardcore och inte skulle svika. Men nu nar han sett den ena efter den andra sponsorn vanda ryggen till, stallen som han skulle upptrada pa har stallt in hans shower, radiostationer har slutat spela hans musik och dessutom sa funderar hans skivbolag pa att kanske droppa honom... ja da kanner han att det kanske ar dags att be om ursakt.

Det ar allman fakta att den har killen haft en taskig attityd innan det blev kannt att han pucklade pa Rihanna. Snorungar som han fortjanar inte pengar och kandisskap.

2009-07-23 21:35
"ive been blessed with a wonderful family"
sen snackar han om att han växte upp me domestic violence?
Eller har han nån knodd(han är ju ganska ung för det)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-07-24 21:50
chris brown smack that bitch down..haha nemen han är keff som fan å de ser jävligt inlärt ut som nån sa där uppe..vilken tönt han är,okej dom måste ju veta vart gränsen går men de är bättre å säga till först om dom inte fattar är de en annan sak haha

Toastare

2009-07-25 00:04
**Tråden rensad**

Inga grisiga kommentarer om hur en kvinna ska uppfostras. Varning på sånt om det fortsätter.
Jag skyller allt på Emma!

2009-07-25 00:22
Alla ba dissar här, jag tycker det var bra av Chris att göra detta. Om han förlåter sig själv och Rihanna förlåter honom så kanske alla andra gör det också så småningom. Alla förtjänar en chans till. Jag tror han är uppriktig med vad han säger, oavsett om det var lite inövat eller inte. Säger dock knappast att jag bagatelliserar vad han gjorde för fem öre. He fucked up big time och har lite jobb framför sig för att återvinna respekten från sina fans och hans nära och kära.
Poet

2009-07-25 05:10
Jag tror han ar var generations Ike Turner. Aven om Ike Turner gjorde mer for musiken an vad Chris Brown nagonsin gjort...

2009-07-25 12:04
i know what them girls, i know i know what them girls, i know i know what them girls, i know i know what them girls like *smack-smack-smack-smack-smack, smack-smack-smack-smack-smack..... riktigt asshole! riktigt duktig artist dock
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Hangaround

2009-07-25 14:31
Det lustiga är att han nu levererar en officiell ursäkt...men ändå inte gav ett erkännande direkt.
Ett försök att lindra konsekvenserna, epic fail.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-07-25 14:33
Hehe, har en känsla att jag kommer att vara den enda personen i tråden som ger kred (även om det bara är lite) till honom för detta..

2009-07-25 15:17
trodde aldrig att whoa skulle ga sa langt sa dem bryr sig om vad chris brown saeger och gor...tydligen aer vaerlden out of controll...
I be around, just out of sight
Hangaround

2009-07-25 15:18
Näe, en fullvuxen man som misshandlar en kvinna...behöver man inte bry sig om...?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-07-25 17:21
nae, men en fullvuxen man som misshandlar en kvinna o alla diskuterar hur bra kille han aer som gar ut o ber om ursaekt...
I be around, just out of sight

2009-07-25 19:21
Jadå, man ser tydligt hur han läser texten som rullar under kameran. Hans blick är aldrig rakt in i kameran. Han är verkligen inte ledsen för nånting annars hade han bet om ursäkt redan från början direkt till rihanna, istället hota han henne me att släppa ut nakna bilder på henne vilket han gjorde det. Men han har märkt att han blir mer hatad för varje dag o planerar säkert på att släppa ny skiva.
Aska på

2009-07-25 21:55
Så jävla amerikanskt att dra in gud för att scora lite points.

Håller med ts, hoppas han är slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-07-25 22:02
Hehe, har en känsla att jag kommer att vara den enda personen i tråden som ger kred (även om det bara är lite) till honom för detta..

nej då, läs första inlägget.

2009-07-30 22:34
Idioter, tror ni inte hans uppväxt sätter spår i honom eller? Tror ni han ska bli helt normal i det hemmet han växte upp i eller? Visst det ursäktar inte hans beteende men man bör ändå ha en lite förståelse.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-07-30 22:45
mycket väl skrivet av GAIA
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA

2009-07-31 00:09
skit ska skit ha..
mama said knock you out
Admin

2009-07-31 14:21
Tror han bara är skraj att torska karriären och alla värdefulla kontakter.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-07-31 19:12
Håller med BC99 P26!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-08-01 06:54
Lollarn: Kanner manga som vaxt upp i ett hushall med "domestic violence" och inte fan smackar de upp sina fruar eller barn. Han ar fan rik som ett troll, kan fa vilken brud han vill (eller ville, rattare sagt), hade val rackt med att stanna Lamborghinin och bett Rihanna att dra at helvete om hon nu trodde att han var otrogen. Och det ar en sak om han kanske "rakade" bitchslappa i ren ilska och frustration. Men att spracka hennes lapp, banka hennes huvud i bilfonstret, bita och riva henne? Tycker inte riktigt det vittnar om att han bara haft en taskig uppvaxt. Snarare aggresiva och rentav psykopatiska ageranden.

Hade inte forvanat mig om han innerst inne fortfarande tycker han hade ratt i att sla henne, bara for att hon blev ful i munnen. For han forsokte ju kora pa det kortet, att hon blev "hotfull" och sa massa dumma saker. Han ar ledsen for att han akte fast.

2009-08-01 09:34
Chris Brown ber om ursakt

Och så var alla misshandlade kvinnor i världen glada igen.

Han ar ledsen for att han akte fast.

Mening!

2009-08-01 16:16
Idioter, tror ni inte hans uppväxt sätter spår i honom eller? Tror ni han ska bli helt normal i det hemmet han växte upp i eller? Visst det ursäktar inte hans beteende men man bör ändå ha en lite förståelse.

Äh bullshit. Har väldigt nära vänner som vuxit upp i mardrömslika världar Chris Brown aldrig hade kunnat drömma om, som trots detta fortfarande är helt underbara människor och som ett resultat av sin uppväxt ALDRIG skulle ens tänka tanken att slå någon.

I övrigt sa magnolia_ det väl.

Stör mig på att han försöker fiska poäng från kristna, och skyller på våld i hemmet under uppväxten. Man växer upp och gör ett val; ska jag bli som mina föräldrar eller ska jag bli bättre.
Look with your own eyes - See with your own mind

2009-08-01 16:56
Känns så sjukt amerikanskt att dra in Gud i det hela. Jag vet inte ens om det är så mycket "fiska poäng från kristna" eller om det kommer naturligt för dem blanda in Gud och prata på det sättet.
Vi är ändå väldigt sekulariserade här i Sverige.
Fast jag håller ändå med magnolia_ om att det är störande.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.