I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Riktigt rolig intervju med Jim carey

Övrigt - Webbsidor

2009-07-11 23:45

[Video] Riktigt rolig intervju med Jim carey

haha ramlade av stolen så mycket jag skratta .

(Inlägget ändrat av friktion 2009-07-13 20:34:28)

(Inlägget ändrat av Poker_face 2009-07-18 02:44:43)

Survival of the fitest only the strong survive.
Poet

2009-07-12 13:30
jag ser ingen länk eller video eller nåt :/
"life's a garden, dig it."

2009-07-13 00:05
han är så jävla bra!.
vart har tagit vägen föresten?
jag har inte sett nått nytt med han på skit länge
BIT POP is taking over klockan 8

2009-07-13 00:51
Yes Man har ju rätt nyligen rullat på biograferna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-07-13 20:03
Haha, alltså, fan Spoiler när han nitar snubben vid korvkiosken.
Hysterisk snubbe.

2009-07-13 20:32
legendddd
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-07-13 23:11
antingen älskar man honom elle hatar finns inget mitt emellan.. Men han knäcker ju alla skådespelare evahhhhHHHHhHhHHH!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-14 09:32
Länk till http://www.imdb.com/name/nm0000120/
vad han gör gjort och kommer göra

2009-07-14 11:52
fan va nice , 3 filmer till asså

2009-07-14 20:26
kommer nog fler än så :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-07-14 20:34
alltså han lär ju ta nåt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-07-14 22:03
Hahahaha, hur kan nämna Jim carey som en bra skådespelare?

Han är så överdriven just eftersom han inte kan spela roller. Han har väl gjort en "OKEJ" roll och det är i de där filmen med elijah wood som jag för tillfället inte kommer på vad den heter...

Poet

2009-07-15 02:10
prinsmio - Ööjjjjj... har du inte honom som Lloyd i Dum & Dummare? fan i mig en av dom bästa komedierna genom tiderna hands down (Jim Carrey gör filmen).. inte dåligt att ha på sitt CV. plus att han är bra i väldigt många andra roller... Tror inte du sett allt han gjort faktiskt.
"life's a garden, dig it."

2009-07-15 02:21
Att folk tycker han är rolig (jag gör inte det) kan jag köpa, men att han skulle vara en bra skådespelare... Inte en chans.

Jag tror jag sett dem flesta av hans filmer faktiskt.

Dum dummare, ace ventura filmerna, man on the moon, eternal sunshine of a spotless mind, the mask, liar liar, yes man.

Säkert nån jag missat här också. Grinchen ja...

2009-07-15 03:05
i filmen 23 spelade han riktigt grymt...och då spelade han nåt som han verkligen inte är.....seriös

det om något e ju skådespeleri
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2009-07-15 04:23
aah den har jag ockå sätt för övrigt. Nej han spelade inte bra i den.

2009-07-15 04:25
Bra skådespelare . Kan agera trovärdigt. Exempel på dessa är: Leonardo Di Caprio, Robert De Niro, Matt Damon och Edward Norton.

Exempel på några som inte kan det: Jim Carey.

2009-07-15 04:27
Oj, här fanns det inte ens plats för åsikter...håller med dig om de andra skådespelarna
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2009-07-15 18:28
PrinsMio: HAHA, alla bryr sig. Ska du hata och skriva massa skit =) Varför inte bara lämna tråden? Ingen tvingar dig att kika, och ingen frågar vilka du tycker är bra!

2009-07-15 18:38
Hahaa... Ett forum är till för att vädra och diskutera åsikter. Så länge jag gör det på ett moget sätt utan personangrepp tycker jag att du ska låta mig göra det :)

2009-07-15 22:01
Så sjukt att han har konfetti i fickan och råkat skriva 2000 rules och Im Cold på sin kropp..

2009-07-16 02:21
aa riktigt impulsivt!

2009-07-16 06:45
Bra skådespelare . Kan agera trovärdigt. Exempel på dessa är: Leonardo Di Caprio, Robert De Niro, Matt Damon och Edward Norton.

Exempel på några som inte kan det: Jim Carey.

Tycker det du säger är fel, jag kan förstå om man inte tycker om Jim Carey, men att säga att han inte är trovärdig är ju bara bs...

Han gör sina filmer minst lika trovärdigt som de ovannämnda.

Skulle vilja se Leonardo, De Niro, Norton, och Damon, göra en av Careys roller och se hur de klarade sig. Nu menar jag de komedi roller som han är mest känd för.

Jag tycker alla dessa är jätte bra aktörer. Men du kan inte jämföra de med Carey.
Han har utseendet och han agerar precis som han ska göra i sina roller. Wild 'n Crazy
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”

2009-07-16 10:53
PrinsMio

HAHA, matt damon? han är ju värdelös som skådespelare :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-07-16 15:52
Boolee: Ja, men de rollerna han gör är "lätta". Som skådespelare är det inte lika stor utmaning att spela en roll där du kan göra överdrivna miner osv. Till skillnad från enr oll där man måste försöka spegla riktiga känslor.

Doktor_Hummer: Hehe, okej..

2009-07-16 16:46
PrinsMio P23
Jim carrey kan vara jävligt seriös & göra skit bra filmer. Som tex:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind ( sjukt bra )
The Number 23 ( sjukt bra )
The Truman Show ( sjukt bra )

Han är förfan en skit bra skådespel, kolla på dom filmerna.

2009-07-16 17:08
som jag redan nämnt har jag sett de filmerna och jag är tyvärr, inte imponerad, men kanske är en smaksak.

2009-07-17 00:22
jim carrey ihop med conan hade ju varit kul att se. kan inte nån youtuba? ( sjukt bra)

2009-07-17 01:05
Ja, men de rollerna han gör är "lätta". Som skådespelare är det inte lika stor utmaning att spela en roll där du kan göra överdrivna miner osv. Till skillnad från en roll där man måste försöka spegla riktiga känslor.

Tycker det inte är någon skillnad, att lyckas hålla sig från att balla ur totalt när man ska spela en roll som Jim Carey och ändå få det karaktären att verka trovärdig.
Som jag sa tidigare de ovannämnda "tunga" namnen skulle inte göra hans roller lika bra därför de skulle inte kunna göra dem trovärdiga.

Dock så tror jag att detta har med att de har bara gjort "seriösa" roller, och aldrig vågat försöka. Med ett undantag för Matt Damon han verkar ju ha lite humor i sig. Får väl se hur hans "The Informant" blir.

Medans Carey har faktist tagit steg ifrån den galna komedi genren lite titt som tätt och gjort mer seriösa roller. Vilket i mina ögon gör honom minst lika bra som vilken skådespelare som helst.
ä
Och hans 'acting' är inte felfri, men jädrans nära.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”

2009-07-17 01:09
Och ska vi snacka minspel så tar det en bra mycket större aktör att skapa galna miner än att se ledsen, glad, besviken, arg etc etc.... fan skulle De niro ställa sig på bioduken och göra de här minerna så skulle jag lämna biosalongen. vilket är hans eget fel för han har alltid bara tagit de roller som känns safe

2009-07-17 01:22
BooLee: Tycker garanterat det är tvärtom. Det är lättare att överspela än spela trovärdigt, men det är bara vad jag tycker.

Håller dock med dig om att det är skickligt att byta genre på det sättet Jim Carey gör, även om han inte gör sina roller så bra, enligt mig.

2009-07-18 01:55