I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] kyrka driver ut homo demoner

Övrigt - Webbsidor

   

2009-06-26 14:31

[video] kyrka driver ut homo demoner

Länk till http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5431500.ab

va tror ni folket, kan man driva ut ens homosexuella läggning?

You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.

2009-06-26 17:06
USA alltså!

Läste om boken "Häxhammaren" i natt (kul att läsa om en bok?). Detta påminde mycket om förhören :D

2009-06-26 18:30
papapapapapegojan.. Sjuk värld, eller sjukt land kanske..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...