I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Sveriges populäraste filmblogg

Övrigt - Webbsidor

2009-06-25 15:12

[Hemsida] Sveriges populäraste filmblogg

Tjoho damer och herrar!

Tänkte tipsa om Sveriges populäraste filmblogg! Massa filmrescensioner, serierescensioner och serietips och lite om kommande saker och ting. På knappt 5 månader har det blivit Sveriges populäraste filmblogg med 260 prenumeranter på bloglovin, så många kan bara inte ha fel :)

Länk till http://www.filmbloggen.devote.se

(Inlägget ändrat av Midas 2009-06-26 09:27:50)

Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.

2009-06-25 18:20
öj! grattis och riktigt fet sajt ;)

2009-06-25 21:28
Bra nisch. Känns som det finns en för många av de där djuplodande film-recensenterna som tar sig själva på lite för stort allvar. Här verkar ni jobba utan pretentioner och då är det mycket lättare att ta det för vad det är. Dock så skulle ni ju kunna göra ett försök på en recension även på en lite mer djuplodande film?

Som en slutsats så tycker jag bloggen verkar vara ett bra komplement till de etablerade filmrecensenternas arbete.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2009-06-26 00:01
Bakeman

Förlåt, men jag förstår dig inte riktigt. Det jag förstod var att det är bra a tt vi inte är så överdrivet glamourösa som alla andra filmrescenter är?

Vi satsar på att prata så tydligt som möjligt utan tusentals metaforer, vi satsar även på att inte visa våran ålder, namn, hudfärg och så vidare då det färgar en, ett exempel

om jag skulle gå ut med att jag var hiphopare, och gav Notourious bra betyg hade de flesta trott "aha, det är ingen film för mig dock, det är bara för att han är hiphopare"

2009-06-29 13:00
Inga fler tankar?

2009-06-29 14:28
njae, jag håller mig även i fortsättningen till trailerfest.se..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-01 14:03
Ja det var en fin sida! Det borde du göra! Men uppdateras den fortfarande? tänkte på, senast uppdatering var om goldglobe som var aktuellt typ.. .december 08?

2009-07-03 18:09
Hah det verkar så