Producent
2009-06-23 21:55
[Video] Im on a boat - autotune - improv.
much love gs
beatguru
jag fattar inte... vad är grejen med det här? är du en av dem?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Han är den som står vid micken om jag fattat det rätt.
Producent
2009-06-24 00:11
precis nick-k, haha den är fan rankad som #78 - Mest sedda (Idag)
beatguru
vart? Men vad gör din kompis? han står och rappar/minar, varför?
Producent
2009-06-24 01:04
han kör verser, hör du inte det?
beatguru
är det han? Men varför står han så långt ifrån micken?
Producent
2009-06-24 02:28
för dom skriker han ut typ å jag skulle inte sjunga så starkt så vi fick anpassa oss lite eftersom vi körde samtidigt
beatguru
Wermin_Roaches grejen med det här är att det är jävligt roligt. vi har ungefär likadana visningsbilder btw. det är oxå rolikkkt.
Blunted in stockholm
Bamzor: försöker du säga att ni sjunger på riktigt? Det är hur tydligt som helst att ni mimar. skäms du inte? Gussti: Tööng... :)
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
lonely island - I'm on a boat....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Producent
2009-06-24 15:05
haha wermin, vi reccade 2 accapellor, när vi filmade den sista acapellan stängdes videon av mitt i allt å vi pallade inte spela in hela låten igen sångmässigt för vi va helt sletna så vi tog en video som inte blev så jävla bra när vi spelade in innan, va spelar de för roll? haha
beatguru
Producent
2009-06-24 18:28
0.15 låter som T-pain. Fet som fan. Synd att han var så långt borta från micken.
Jag har ingen personlighet
vilka inställningar använder ni?:)
Julmust
Producent
2009-06-25 14:12
egna ihopmeckade
beatguru
-- Mellanslagsanvändare --
Producent
2009-06-26 00:20
ok sickboy, vad är det du inte fattar?
beatguru
"för dom skriker han ut typ å jag skulle inte sjunga så starkt så vi fick anpassa oss lite eftersom vi körde samtidigt" Ljug inte. Bara om man e dum så går man på det. det är en Mp3 fil som e färdig inspelad som ni mimmar till. Utav egna studio erfarenheter så vet jag att det hade varit mycket smidigare om man spela in vocalerna o mixa/mastra lite snabbt efteråt så det inte låter skitfet utan lite mer åt live sidan. Än att ni ska stå där o kämpa me o hitta rätt mickposition för båda o sedan hitta rätt volym på beatet för att det e väll det också micken fångar in om d ska va live. o jag kan säga att ni har rätt så bra volymkontroll rätt igenom hela låten. Jag tror mer att det e så här det ligger till.....Ni var osäkra på er låt/mix o allt, så ni släpper ut den på d viset som ni gjort. pS. hur som låten suger, ni e roliga o skitjobbiga, speciellt när någon försöker med wail.
Aska på
Producent
2009-06-26 03:12
haha absolut inte, när vi spelade in sista reccet med camen på macen så råkade min polare trycka in på texten, för er som har mac, kameran stängs av om man inte har den uppe hela tiden. De märkte ju inte vi, sen när den va klar så var den 13sek lång. Så vi tog en tidigare vi hade spelat in för vi hade spelat in hela dagen å vi pallade inte filma å sjunga mer för våra röster va helt paj, men vi kan gärna göra en ny om de e så att du tror att vi "MIMAR" nu får du fan skärpa till dig lite, haha men absolut, kan ordna en imorgon om jag har tid! ;-)
beatguru
vad de för gay ass track, e de eran låt lr har ni lärt er texten till den här låten under pistol hot? som vanligt när det gäller autotune så sög de.
----------------------------------------------------------------------------
men ni sjunger väl bara med till riktiga låten?
hejja
Producent
2009-06-26 14:35
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
vart har ni fått tag på instrumentalen?
hejja
Producent
2009-06-28 01:12
shante, google is your friend
beatguru