[Video]Min barndom är förstörd!
Det kommer aldrig kännas lika bra igen. Allt är lögn!
Producent
2009-06-08 23:40
gaaaaaaaah, nu blev jag fett besviken och ledsen :(
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-06-08 23:48
:( jag mår så dåligt!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Nej Nej Nej Nej Nej Vad dåligt !!!:(:(:( vf visade du för :O:O:!!!
Hur gammal är du när du dör?
Moderator
2009-06-09 00:16
Uschamej.
time isn't wasted when you're getting wasted .
mind control din hjärna registrerar att du ser på något du har sett innan och om du då har gillat en Dinsey film så kategoriseras filmerna som kommer efter som trevliga minnen, allt är en lögn.
http://www.aktivdemokrati.se/
meeeeeeeeeeeeeeeh allt är ju samma, har de ingen fantasi dummmmma
Fyfan vad lågt :O
^ Smart sagt.
WHYYYYYYY!? dålig.. fanasi ... och sånt.. hyss! >___<
bla.
faaakt up! Men hur fan kommer man på en sån här grej? Kör man disney maraton eller ? :P
mhm
Vad är det som är fel? I några klipp har dom använt samma motions. So fucking what??? Hollywoodfilmer lånar explosioner och andra dyra scener av varandra. Läs eftertexterna nästa gång så ser ni. Fattar inte riktigt vad som är så hemskt med det här?
äh de enda jag riktigt gillar e robin hood och tinker bell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe fy vad ni män e känsliga!
Jag satt och väntade på att alla snälla små djur skulle sprängas eller något....
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Fan vad jag ångrar att jag såg det här...
Fuck dansen. Musiken hahah!!
"Som klockrenh säger." - oneoo
Jävla fuskare
det finns en chat! missa inte den...
det är väl inget jävla fusk? filmerna har ju knappast blivit sämre pga att vissa scener är (näst intill) identiska...? vare sig man vet om det eller inte?
Its Tricky!
impicit haha exakt! det här bevisar ju bara ännu mer dumheten på whoa antagligen har dom tracat riktiga människor som dansat och använt samma rörelser i flera scener. det är ungefär lika chockerande som att det är samma tecknare som sitter på 2 olika projekt. VEM FAN BRYR SIG?????
meeeen åh!
Lägg av, ni vet redan det här. Ni har bara förträngt det eller brydde er inte så mycket vid den åldern men nu är det ju fash'tion (uttals franskt) att känna sig "kränkt"
vad är det som är så hemskt!?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
FÖRSTÅR du inte Disney ljög för oss.
http://www.aktivdemokrati.se/
Hahaha, fy fan vad sjukt, men palla gråta över det.
Beat the odds like an abusive freak show owner
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Jag trodde först det skulle handla om massa klipp man tyckte va roliga förr men som man tyvär inte tycker e roliga längre, att det va därför barndomen va förstört :P Detta va bara skumt eller nåt :P
jag är en apa Hahaha, sjukt kul.
Hatar sånna här klipp men inte för att det förstör min barndom precis. Utan för att jag inte fattar ett skit av vad det är? Min hjärna bara snurrar nu och försöker fatta vad fan som är fel. Fattar ingenting, åååååh, jooobbbiigggt!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Producent
2009-06-09 23:53
grejen som jag förstår nu är att olika Disneyfilmer bitvis har exakt samma koreografi/rörelser för helt olika karaktärer.. lite skumt ändå
Det är väl fint. Disney hajade det här med återvinning långt innan gemene man.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ganska illa är det faktiskt. Men mest kul.
FAN VAD LÅGT!! :O :O :O Nu blev man ju lite sadface.. Det där är dumt, lura barn sådär.. Besviiiken jao
För övrigt kan väl inte barndomen förstöras retroaktivt. Om man upplevde sin uppväxt positivt kan det ju inte ändras bara för att det var byggt på en lögn. Jag fick lite den här känslan nån gång då jag insåg att Mio min Mio inte alls hade svenska som originalspråk, det var en stor besvikelse.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ta det inte så seriöst. Det var meningen att spela över, stå på mina knän i en trasig skjorta och skrika ut över havet.
Hehe, jag vet inte om något på whoa bör tas seriöst. Det här är ju dock en ganska intressant upptäckt. Man måste ju vara rätt observant för att inse hur sanniningen ligger.
Haha bara jag som skrattar otroligt mycket när jag ser filmen?
Tappade all respekt för Walt Disney.... "Men vad gör det om hundra år..."
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Så du hade respekt för en antisemit innan? ;)
Men är ni seriösa? Vem fan bryr sig egentligen? Tror ni att småungar sitter och tänker "den här filmen är dålig för de gör likadant som de gjorde i den dära andra filmen!"
Nej såklart inte småungarna tänker på det här. Gjorde väl ingen av oss som knoddar? Men det är ju nu man upptäcker detta som man blir upprörd över att man så enkelt har låtit sig luras av något så simpelt. Jag är stenseriös
Frimurare är de också, förkunnare av berättelsen om den heliga Graalen och den kvinnliga kalken.
http://fredpajorden.com
Nu är jag inte dåligt förbannad, hela mitt liv är en lögn!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
det är en KONSPIRATION!
Men lika glad är jag för det!
dåligt av disney
Rapmusic is NOT dead !
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Nejnejnej jag skulle aldrig ha kollat på länken...
Moderator
2009-06-11 12:29
Har folk trott ända tills nu att Disney är en ängel nedsänd av Gud med uppdrag att förgylla små barns liv med glädje och skratt? Det är ett företag, startat av en ovanligt hård kille, vars syfte är att tjäna pengar. Ingenting annat.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick