Graffare
2009-06-04 00:06
alex schulman är inte rolig för ett öre
Nope verkligen inte kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni har ju säkert inte ens kollat!
det där var ju jääättekul
be the change
Amen fan va trött jag e på han jävla Schulman... Lägg ner!
Moderator
2009-06-04 01:05
Ni fattar ju inte! Så bara för att man inte delar din humor (eller avsaknad av humor) kan man inte fatta? Jag menar bröderna Schulmans "skämt" brukar ju inte vara direkt svåra att förstå.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Nu får du fan ta och ge dig MR-J. Jobbar du för den där jävla hemsidan och får provisionslön eller vad fan är det frågan om ? Trådar med videoklipp från 1000apjävlar är det ända du gör.
Vila i frid Daniel ! 091030
Brukar vara rätt duktig på att posta trådar i dom andra forumen med, mitt mål är att skapa flest trådar under 2009. Och jag kommer uppdatera er med 1000apor klipp, iaf det bästa!
MR-J P20 hur fan orkar du när du inte ens får nån bra respons här? du e ju mer patetisk än Schulman och jag kan verkligen förstå att du gillar skiten på 1000apor.
MR-J P20 på vilket sätt var han kaxig?
Du är ett lat stycke mat!
Haha MR-J och hans Schulmanklipp! Faktiskt inte dåligt denna gång heller.Siuga Kiuk vid Ringmiura är ju taget från standup-komikern Morten Andersson som körde det på Sthlm Live vill jag minnas. Där har vi en bra komiker
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Sån jävla tönt, dessutom är ju förfan allting fake han gör, vissa grejer kan vara småkul, men han är så fruktansvärt uppenbar. Jävla tuttskalle
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Jävligt mycket sossevibbar man får av den här tråden. Ni har verkligen ingen känsla för ironi, för humor. Ni hatar säkert Ranelid också, bara för att han är något och är medveten om det. Fyfan.
doofus Nej. Ranelid är bra. Förstår inte hur han kan komma in i en diskussion om Alex Schulman dock, när de båda står på exakt motsatt sida av talang, finess och hjärna?
MR-J P20 Jag är faktiskt gotlänning. Tycker det är pinsamt när dom försöker. Har inte den dialekten konstigt nog, men tycker det låter riktigt jävla fult. Men ser inget kul med det hela bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MR-J P20 Det är du som inte fattar vad humor är.. Detta är rent skit.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Doofus förstår sig iaf på! Han var kaxig för han försöket "sätta dit han" och spela viktig men han blev bara ägd av skratt!
varför inte bara bojkotta MR-Js trådar!?
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
"Brukar vara rätt duktig på att posta trådar i dom andra forumen med, mitt mål är att skapa flest trådar under 2009 ." Eller så sticker du och posthorar på något annat forum.. Förslagsvis nåt stängt MR-J-forum.
Walking the street of dreams
MR-J P20 skulle inte du fixa EN(!!!!!!) tråd där du skulle slänga in alla klipp du hitta istället för att göra nya hela tiden?
Han var kaxig för han försöket "sätta dit han" och spela viktig men han blev bara ägd av skratt! Uppgjort...
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
enda bra med schulman e att han börja grina när hans gamla mobbare blev tränare för aik, då va d helt off att reta folk helt plötsligt. två riktigt jävla retarderade brorsor det där, kollar hellre på blondinbellas videoblog än det här GALLA!!!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
hahah sjukt kul
Jag bara skämtade.<br><br>
pro0ze Hahah eller hur :D
MR-J P20 Jag är ledsen att behöva vara den som säger det, men jag tror du är lite klen i huvudet. No offence.
Äh Schulman bröderna är iaf roligare än t.ex. Björn gustafsson och andra fjollor... Den här var väl inte den bästa, men lite kul var det allt. Gotländska alltså haha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Yessir Hur menar du då? Kan du utveckla? Att en person inte tycker rätt humor är kul gör den smartare?
MR-J P20 Jag tror knappast han menar så, ditt svar svarar för det.. typ No offence.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Shculman är underbar. MYCKET roligare än björn gustavsson och den där bentner eller vad han heter. Älskar 1000apor speciellt style by mats mats
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Det kan mycket väl vara så att han är roligare än både Gustavsson och betnér men säger det egentligen så mycket? Alla tre är riktigt jävla tråkiga....
Den var faktiskt lite roligare. Det som är roligt med klippet är ju att han själv tycker det är så JÄVLA kul att säga "suga kuk vid ringmuren"
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
precis. Dom som inte fattar att alla sketcher redan är uppgjorda är ju en mupp
Precis. Exakt, men folk på whoa är ju muppar och fattar inte det! Som Tex "Yessir" R0feman Håller med, mats-mats är bäst!
MR-J P20 Så skönt att ni alla från "En del av Köping" håller ihop i dessa trådar, och dessutom alltid måste förklara vad som är roligt i Schulmans klipp.
detta är så dååligt sluta nu med 1gång
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2009-06-06 00:03
Ni går ju över gränsen när ni snackar skit om Betnér asså, uschamej. Fixa en tråd där du postar alla 1000apor klipp istället, eller så kan vi ju skapa ett forum som bara du har tillgång till som du kan posta allt. Mums.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Försökte driva igenom en 1000apor banner eller någon officiell tråd/forum men det verkade inte bli något så jag antar jag får fortsätta med mina trådar. Vissa gillar ju iaf!
MR-J P20 Well. försvinn eller lägg ner helt enkelt. Vissa gillar inte, det är dina fakenicks. Är det inte Schulman själv där bakom nicket MR-J ? Skulle inte förvåna mig en sekund om det var så att han trodde han kunde vinna publik här...
Nu får du fan ta och ge dig MR-J. Jobbar du för den där jävla hemsidan och får provisionslön eller vad fan är det frågan om ? Trådar med videoklipp från 1000apjävlar är det ända du gör. Mr-J!
Snälla skapa en tråd där du droppar alla 1000 åsnor klipp du vill. Så vi som vill kan slippa se skiten!
Doofus förstår sig iaf på! Hahaha du menar han som reggade sig i förrgår och gör nasse-trådar lite här och var? Bra skit, man, bra skit.
Nasse-trådar? Försök hålla er till ämnet. Säger som jag alltid har sagt, är man inte intresserad behöver man inte gå in i tråden
Jag röstar på MR-J som årets whoait :D
fett kefft snubbe,den är dålig så att den blir lite rolig haha
-verbose- P24: Haha. Skrämmande att du beskyller mig för att vara nazist. Jag skulle vilja att du lyfter fram ett citat av mig som påvisar att jag är nazist. Det är ju trots allt ingen futtig anklagelse, det där.
inget nasse-snack i min tråd tack!