I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Spel] Pandemic 2 - Skapa ditt virus, sprid det över jorden o förinta!

Övrigt - Webbsidor

2009-05-23 13:31

[Spel] Pandemic 2 - Skapa ditt virus, sprid det över jorden o förinta!

Länk till http://www.addictinggames.com/pandemic2.html

ge det ett namn... utveckla det o sprid det!

Kan du lyckas utrota världen med ditt virus på mindre en ett år?

Boils, hemmorigin, vomiting, insanity!

You decide how your virus will be!

Har spelat de i över 2 veckor nu o fortfarande inte lyckats klara det! :P
Madagaskar är svårast o infektera.

För nybörjare:

sälj alla sympomen i det tidiga stadiet o utveckla resistansen för ditt virus, o sedan hur det ska spridas.

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-05-23 14:43:59)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-23 18:08
har bara klarat dettas spel en enda gång. handlar typ bara om tur :P

//Yde - men ska klara det nu ;)
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-05-24 12:35
de var kul
men jobbigt när det inte sprids vidare efter ett tag

2009-05-24 13:00
spelade det när jag var i USA.

Fuck Madagaskar.
bla.

2009-05-24 14:43
Men vafan? hur gör man? Dom jävlarna skapar alltid nåt vaccin och så är man körd...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Admin

2009-05-24 14:57
Jag fick börja i Madagaskar men vettefan hur jag ska få skiten att spridas till andra länder?

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2009-05-24 15:38
Batrat_XL P22

se till att du forskar fram upp till nivå 4 för mediciner, vanligtvis vid nivå 4 så funkar inte deras vacciner.

Håller med er andra, jävla madagaskar, jävligt svårt o infektera.

rekommenderar även att sälja de första symptomet man får i början, o låta tiden gå så du får upp en massa poäng, jag lät de gå upp till 130 en gång o sedan så sköpte jag upp en massa.

Vill ni sprida så snabbt som möjligt, se till att ni har en infektion som inte alls märks o sattsa på hur det kan spridas t.ex. vatten, luft, insekter o rottor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-24 15:54
fan vad svårt de e!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2009-05-24 16:05
Problemet är ju inte att få det att funka. Utan att hinna sprida det till alla länder. Så fort man kommit in i ca. 5 länder så börjar alla att stänga sina flyg å båtar!! Å då ere omöjligt att komma in ju!

Några tips hur man kommer in innan alla stänger av flyg å båt?

2009-05-24 16:48
de funkade för mig igår att bygga upp recistans o inga symptom... o sedan fixxa hur de ska sprida sig, vet hur de känns... hittade på youtube att de fanns till och med hur man fuskar i de spelet! LOL :P

2009-05-24 17:42
YEEEESS!!

Tog 204 dagar innan den sista människan utrotades av min parasit. 4 dagar innan min födelsedag. Lite fusk dock, jag startade nytt game tills jag fick börja på madagascar :P

2009-05-25 00:03
Skit spel.Oo
Henkish a.K.a ProNooB.

2009-05-25 12:37
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2009-05-25 14:59
mmm fakking madagaskians
 Malmö FF!

2009-05-25 16:28
114 dagar tog det. Sen klara jag det.
Don't!

2009-05-25 16:36

2009-05-25 20:35
mitt har började i mexiko, nå fall i sverige för inte så länge sen, men verkar lugna ner sig nu... har väl gått en månad, en och en halv kanske
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2009-05-26 12:18

2009-05-26 23:40
jag ska fan flytta till madagaskar så man slipper svininfluensan.. :P

2009-05-27 01:10
började på nya zeeland och utrotade mänskligheten på 99 dagar, fresh.

2009-05-27 16:36
Nice, äntligen fick jag till det.. 60,590 score
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-05-28 10:35
93632!

bra sak att göra på jobbet!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2009-05-31 18:57
madagascar va inget problem, dom infekterade jag snabbt ifrån min utgångspunkt i östeuropa (som tydligen sverige tillhör)

Värre var det med argentina som utan att sjukdomen hade några som helst symptom stängde alla sina gränser samt båt och flygtrafik. resten av världen dog av rätt snabbt efter det. liver failure, heartfailure och blindness tog död på jorden... förutom argentina då som får återbefolka planeten.

(när det gäller den "pandemi" som tidningarna skriver om kan jag meddela att det är en väldigt skicklig lobbyorganisation från ett läkemedelsföretag som tillverkar ett vaccin som biter på både fågelinfluensan och svininfluensan, som hajpar influensorna i merdier för att sätta skräck i folk och öka sin försäljning av vaccinet. Det var för övrigt väldigt lyckosamt för företaget iom att alla rika länder i världen köpte upp stora förråd med vaccinet inför de två väntade utbrotten av pandemin som uteblev..)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!