I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Putta polisen i vattnet!

Övrigt - Webbsidor

   

2009-04-25 16:07

[Video] Putta polisen i vattnet!

haha, ganska modigt! :D

Länk till http://www.break.com/index/push_cops_in_lakeb.html

..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-04-25 16:54
Uploaded
30 months ago.

nej men den är gammal
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Rappare

2009-04-25 19:18
haha kul, han lär ju fått spö som fan av snutarna om dom fick tag i han haha

2009-04-25 20:50
oneoo

okej, tack för info.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-04-26 10:46
Det där är balls of steel!

2009-04-26 14:30
haha, ganska modigt! :D


...nja, snarare pubertalt och fullkomligt idiotiskt.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2009-04-26 14:41
Idiotiskt om han blev tagen, annars rätt kul. :]
 

2009-04-26 21:32
kebab

förlåt för posten, hoppas inte du blev arg.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-04-26 22:45
haha jaa en gammal goding :D
Tror han åkte fast, ena snuten var ju ute snabbt som fan, plus att "puttaren" var helt full
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-04-27 14:29
fan va dåligt

2009-04-27 14:54
vem över 15 som nångång i sitt liv haft tillgång till dator har inte sett den här tråkiga videon?
 

2009-04-27 17:01
hightower

jag, jag och jag.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-04-27 17:14
haha skön video
 

2009-04-27 17:30
gammal men ändå lika rolig
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-27 22:43
hightower

jag, fast jag är inte lika cool som du är iofs.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-04-28 18:32
neee iofs
 

2009-04-29 18:35
Har ej sett den förut.
Fan alltså, haha lite jävla läskigt alltså.
Dom skulle haft en bilchaffis förberett åt han, kan tänka mig smärtan poliserna gav.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.