I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Musik] Funk Valley Records

Övrigt - Webbsidor

2009-04-25 12:30

[Musik] Funk Valley Records

Tja. Jag vill bara göra lite reklam för min hemsida Funk Valley Records.

Hemsidans koncept är bara att man ska kunna kunna ladda ner massa gratis skivor som vi släpper på sidan. Vi fokuserar mest på Hip Hop men även funk och soul mm. Det finns även en fet fil med massa trumljud från min personliga samling och lite beats att ladda ner.

Sen på bloggen skriver jag mycket om softa mixtapes och gratis grejer som släpps ute på nätet.

Säg vad ni tycker helt enkelt. Och gillar ni sidan så sprid den gärna vidare till kompisar :)

Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2009-04-25 15:47
Jag hade hoppats på mer elektronisk west coast funk / boogie, var lite för mycket organsikt för min smak, men jag fick en skön, positiv känsla av sidan. Nu kollade jag bara på första sidan så jag vet inte vad som dolde sig bakom några musklick.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-27 13:34
Funkenteller: Tack för feedback. Ska se vad jag kan få fram. Jag är inte så insatt i den genren men ajg gillar din och Supahumans stil. När kommer det skiva? (Mary-Go-Round skulel kuna va min favoritlåt. synd att man inte kan ladda ner den eller köpa)

Kolla även under Music på sidan. Där hittar man alla Funk Valley Records releaser.
Funk Valley Records

2009-04-27 14:44
Sidan är snygg som fan, nu är inte jag världens största hiphopnisse men ska lätt kolla vad som finns
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2009-04-27 17:50
-ToaD- P22
Tack!!! Jag ska släppa en singel (MP3) innan sommaren och jag funderar på att ha Mary-go-round som "b-sida" så du kanske kan ladda ner den inom kort.
Kommer förmodligen släppa tre skivor till hösten. Min solodebut, min grupp 2 Bad med producenten Drums och en skiva med min svenska grupp Stockholmssyndromet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-27 21:01
Springsten: Fan va kul att du gillar designen! Ja om du inte gillar hip hop så mycket så kan du gå in på "Music"- sidan. Där finns en EP av ett Funk/soul-band som heter Harry Hermans Festorkester.
Det är bara att klicka på Streamknappen på varje album så kan man ta en snabblyssning.

Funkenteller: Låter skitnice. Säg till bara!
Funk Valley Records

2009-05-01 12:17
Idag droppade vi en fet sommar/vår -mix på FVR.
Funk Valley Spotify Mix #1 (May 2009)
Funk Valley Records

2009-05-01 14:05
Nice design
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-05-02 01:01

2009-05-02 13:20
Älskar designen faktiskt.. Färgerna är helt i min smak.. haha.
Jag har ingen personlighet

2009-05-03 10:26
tackar tackar :)
Funk Valley Records

2009-05-03 10:39
tha valleyy!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2009-05-03 12:38
bra jobbat!

2009-05-12 22:21
Nu har jag också droppat en skiva av rapparen NIXON på sidan.
12 spår med fet fransk hiphop, och gratis att ladda ner!

Funk Valley Records » NIXON
Funk Valley Records