I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver du en hemsida?

Övrigt - Webbsidor

2009-04-24 02:40

Behöver du en hemsida?

Behöver du en hemsida? Jag kan göra en åt dig. PHP, Java, CSS och HTML. Maila en beskrivning på vad du vill ha så återkommer jag med pris och hur lång tid det kommer ta. Vill du ha en blogg? 500kr. Har redan gjort grunden till bloggen så det är bara designen kvar. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar jag det. ljud / bilduppladdning till bloggen med funktion att beskära bilderna direkt efter uppladdningen.

Maila mig på [email protected] eller skriv här i tråden om du är intresserad.

jag har alltid rätt.

2009-04-24 15:22
Ett smart drag från din sida vore att droppa lite material du redan gjort.

2009-04-24 21:14
Kanske en preview på bloggen t.ex. Och ett portfolio.
Jag har ingen personlighet

2009-04-27 19:09
alltid kul o se material med folk som kan programmering.
I be around, just out of sight

2009-06-16 06:22
Okej, nu har jag nagot att visa

Länk till http://www.layup.se/smc

PHP och jQuery (jQuery for slide effekten och bilduppladdning med funktion att beskara bilden efter uppladdning).

Gjorde sidan som ett skolprojekt. Det ar typ samma sak som onepagelove.com och styleboost med lite mindre kott pa benen (blev klar med den igar). Kan modifieras lite och bli en grym blog / portfolio. Sidan tog 7-8 timmar att gora. Maila mig ( [email protected] ) ifall du vill ha just denna sidan (modifierad for att passa vad du ska ha den till saklart). Forst till kvarn hehe.

Vill du ha en liknande sida eller undrar om jag kan fixa vad just du vill ha maila eller skicka ett PM har pa whoa sa aterkommer jag med tids och prisuppskattning.

jag har alltid rätt.