You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Ja det går nog, om man är stendum. Eller om barnet var mikroskopiskt.
Ja det kan det. Köp inte snus.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
tjockisar brukar inte veta
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
låter rätt otroligt om man tänker på vilka symptom som man får när man är gravid...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Snopet att tjejen fött en unge när man kommer hem med en dosa snus i tassen.
Yeah right! Hon har säkert knullat någon annan och så har hon gömt barnet i nån dag o sen ser hon möjligheten att faka att hon föddde den när han vara o köpte snus"
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Överviktiga personer har det svårare att veta när de är gravida, då deras menscyklar är annorlunda and so on. Magen, do you really think that a bigboned woman will notice that much?. Man läser ofta "Oj, har du blivit gravid?" som sedan visar sig vara att de är överviktiga. Jag reagerade samma som alla här, men ändå. Can't blame her for being fat and stupido
*snaark*
Hej Bullen! Jag vet en tjej som födde utan att hon visste om att hon var gravid, så ja.. det är möjligt. OBS. Det är inte pojken med inlägget som är fadern till barnet.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Det har ju varit fler såna där fall ju... läskigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså haha what, vaddå visste hon hur hon skulle hantera allt själv? för man lär ju blöda rätt kraftigt när man fött och inte väntat med att ringa en ambulans.. + klippte hon av navelsträngen själv sådär utan rådgivning eller nått? och allt på 10 min.. och att hon inte såg barnet? nää det där måste va ett skämt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett jobbig sits för snubben alltså ha ha. tänk att man helt ovetandes går och köper cigg och sen när man e tillbaka har bruden fött en jävla unge. världen är knas nu för tiden. folk dör hela tiden och barn föds
fett jobbig sits för snubben alltså ha ha. tänk att man helt ovetandes går och köper cigg och sen när man e tillbaka har bruden fött en jävla unge. världen är knas nu för tiden. folk dör hela tiden och barn föds ah, speciellt för att han köpte snus...
Det är väl inte superwierd? Vafan kan inte hända..?
bla.
Undra hur mycket hon han dricka och röka de månaderna. Hon ser ju inte upp med det om hon inte vet att hon är gravid.. Jävligt snopet att komma hem och helt plötsligt har tjejen fött en unge
jag har alltid rätt.
JonkaGOO Ja du man kan hoppas hon var hälsosam av sig, annars kan det där barnet få allvarliga problem
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
På en del ligger ju ungen längre in typ, sen kanske hon var fet. Det gå rju lättare att föda när man är yngre med. Min flickvän födde våran dotter på ca 5 minuter (från första krystningen till att ungen var ute).
SMÅLAND!
Så blir aldrig tillsammans med en tjockis om ni inte vill bli farsa över en kvart...
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Herr_berg P11 Farsa vid 11 års ålder?:) imponerande
fast nio månader utan mens. Varför har hon inte uppsökt läkare?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion En del har inte regelbunden mens, en del har inte mens överhuvudtaget (p-stav, mini-piller etc) och då reagerar man nog inte om mensen inte kommer. Preventilmedel är ju inte 100% säkra och ett barn kan ligga långt bak som sagt, man kan ha moderkakan i framvägg (då känns inte sparkar lika tydligt utan ska tydligen kunna jämföras med gasig mage) och är man överviktig så syns ju inte magen på samma sätt. Det är ju inte direkt första gången det händer, även om jag blir lika förvånad varje gång.
Det kan väl vara psykologiskt också? Hon vägrar inse det, förtränger det för att hon inte har tid att ta hand om ett barn eller inte vill ha det, sånt händer iallafall då och då.
OCH man kan få mensliknande blödningar varje månader också när man är gravid... då blir det xtra svårt att fatta att man inte har fått mens på ett x antal månader.
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Ops ingen mens. Ops jag har större magen. Ops mina bröst är helt plötsligt större. Ops det känns konstigt i magen, typ sparkas där inne. Ops jag spyr lite ibland för jag mår illa. Ops jag har helt plötsligt större mataptit Ops jag är tröttare numera. Ops jag blir kissnödig sjukt ofta. Ops mina bröst ömar lite och när jag klämmer på dem kommer det mjölk. Förstår ni hur jävla sjuka oddsen är på att kunna missa alla dessa tecken. Några av dem måste hon ändå haft. Men säkert psykiskt som tidigare nämnts. Tror dock hon överdriver lite i media!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Hon sa ju f.ö. att de trodde att det var något lurt på gång ett tag men att testet de gjorde visade att hon inte var gravid. Det säger väl ändå att hon märkte av något, men när testet var negativt så hittade dem väl på andra förklaringar till symtomen.
Det roliga är att det mest är snubbar i den här tråden som sa; ääh vafan sånt märker man ju. Haha!
Mangolia, ja men min flickvän är ju 22 så det är lungt, hon tar hand om båda oss!
SMÅLAND!
easyskanking: Jag tänkte passa på att hylla definitionen på att "världen är knas nu för tiden" med motiveringen "folk dör hela tiden och barn föds"