[Youtube] Pajja glajjerna! Hajaru?
Jag vet inte, men detta var fan svinkul. KAN vara tiden på dygnet, men iaf.
hahahahaHAHAHAHHA
BIT POP is taking over klockan 8
Fyfan va bra video! "Din cykel lever inte länge så, där rök din cykel!" så springer han ut och blir inlåst, då låtsas han stänga ut han istället. Underbar film!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2009-04-19 11:41
Let's go Freud on this... killen som börjar slåss är uppenbarligen kär i killen med glajjorna.
Jag skyller allt på Emma!
Hej alla glada bokstavsbarn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, fyfan va rolig!!!
OOOOH AIK STOCKHOLM!
länka ju den igår på youtubetråden.
Men va? Jag hajar ingenting med den här videon..
hahaha! så jävla grym! nästan nostalgi också =D. inte ovanligt med sådana där fighter i den åldern
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
-verbose- P24 nördar som slåss, finns inget bättre
Moderator
2009-04-19 20:46
hahahaha fyfan va roligt :D
//TW
Fattar inte om det är serri eller ej. Söt han var med glajjorna iaf :)
Moderator
2009-04-19 22:12
Haha faen , bråket i början där påminner mig om mitt första samlag.
time isn't wasted when you're getting wasted .
är det inte nån av dom som säger "utlösning" vid 1.00 typ? eller är det bara ja som får för mig det haha.
Sleep is the cousin of death
Bästa skiten asså. Hahahahaha vilka snubbar.1:50 - "Jag kanske kan fixa dom här väl.." - "Nee.. Du kan ingenting ändå." - "Mer än dig för fan!"
hahaha, roligt när han rycker iväg mattan med
"du har ju försäkring" hahah
Hahahaha
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
den här filmen har allt!! fyfan va jag och min bror satt och skratta! bakåtspraken som slutade med fail. damprycket från killen med militärbyxor. asså jaa, den här filmen ska jag visa mina barn och barnbarn och deras barn och barnbarn osv
Haha när killen reser sig upp och ska sparka bakåt och ramlar... haha vafan lixom.. Det här påmminer om när jag var 15-16 och alltid skojbråkade och det fuckade nästa alltid ur :)
be the change
Haha den åldern var sååå barnlig.. Låt mig fråga vem ni var av dessa tre killar när ni var i den åldern? Jag var nog han som fick dabb men ville slåss..
Jag har ingen personlighet
hahaah underbart vad många sådana fighter man har haft :) "jag kommer inte att kunna gå ifrån"
sorgligt hur killen med glajjerna får spö när han attackerar, aldrig går det bra för honom:(
PAO!
Din cykel lever inte längre -jo nää Så, där rök din cykel Näääää HAHAHAHA
Haha låter ju fan som dialoger från typ "Ondskan" :) Fan vad bra att filma det hela faktiskt!
:)
inte glajjmannen men den andra är ju lite lik björn gustavsson
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
hahaha as bra - så jävla negativ - käften.
katt åt lampa.. lös i magen
Producent
2009-04-21 15:13
det bästa är att han knuffar till honom och militären direkt -"släpp mig då!!" -"varför skulle jag?" haha
haha helt underbart. men fick lite ångest över att hans GLAJJOR pajjade. haha:( stackarn
http://www.tweenerpie.blogspot.com
teevee jag tänkte också på det han som glajjerna gås sönder för pratar som ondskans nördiga kommpis
BIT POP is taking over klockan 8
rapsodisk, det har du väldigt rätt i, känns ju typ som en karaktär han skulle kunna spela!
PAO!
Walking the street of dreams
Hahahahaha de fetaste e ju lätt när killen med Glajjerna ska dra en karatekick men failar 1.20
1:20 - 1:30 <3
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Hangaround
2009-04-23 07:56
Det är ju på pricken snubben i Ondskan (& Kocken).
Din cykel lever inte längre -jo nää Så, där rök din cykel Näääää Hahahahahahahahahahahahahaha!...
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
fan va militär snubben verkade vara utmattad efter ett litet bråk ;o
HAHAHHAHA vilka dumhuvuden!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Va inte så negativ Käften hahaha underbart!
http://www.herrbitter.blogg.se/
HAHAHAHAHAHAHAHA! Dom satte sig ner och chillade ett tag, sen skulle cyklar pajas och hela köret! Runt 30 sekunder in i klippet hade ju militärbyxorna värsta full mount, bara att köra på i det läget!
Jag kanske kan fixa dom här ändå -nää, du kan ingeting ändå Mer än dig förfan -nä jo -nä Palla dampet vid 01:30 & uppåt HAHAHAHA Youtubes bästa klipp
hooka upp den igen den som kan och posta...
Tu m'emmerdes!
kreamteam P25 Scrolla upp några inlägg.
Han tar sönder sina egna glasögon så ni vet, vänstra foten, Kolla 1:05 till 1:15 då dem flyger iväg.