[request] Hemsida med text-to-speech med svensk invandrare med mera.
Det var ett jävla tag sen jag såg den här i forumet, säkert 3 år sen minst. Jag har letat som en tok men inte hittat den. Man kunde skriva in en text så var det en svensk invandrare som sa det man skrev. Fanns massa andra roliga röster också.. Någon som vet vad jag snackar om och kanske vet länken? Tack på förhand.
Fucka ur!
MuffinsMannen Om det nu var så lätt, jag har prövat och googla fram det 1000 gånger..
Fucka ur!
muffinsmannen hur gjorde du så där:D?
BIT POP is taking over klockan 8
Jag vill också veta..Vore kul och testa. Att bara söka på '' Text to speech '' hjälpte ju ingenting MuffinsMannen
Producent
2009-04-15 18:52
kamel P17 han gick in på www.lmgtfy.com och gjorde en sökning
hahaha muffinmannens sida ägde! ska också börja försöka äga folk å misslyckas! hahaha //Yde - nu kan jag sova gott
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Konstigt P21 shhhhhhhh! nu kmr jag inte va den som alltid förstör stämningen med att länka den :'( nej men text to speech har aldrig varit bra dels för den där jävla robotrösten eller för betoningarna....
Muffinsmannen Sidan jag syftar på var inga robotröster! Den var klockren, rösterna lät precis äkta och det var så jävla kul !
Fucka ur!
mrkemisten hmm låter coolt, men e du säker att de va på whoa?
jag minst den tråden. Det var en av de bättre gratisprodukterna för syntetiskt tal jag testat. Man kunde välja på vilket språk man skulle skriva. Intonation och satsmelodi, betoning och annat anpassades efter det. Man kunde på så sätt få ganska häftiga dialekter och brytningar. Det man skrev sparades och fick en egen URL som man kunde skicka till vänner, eller lägga upp på ett diskussionsforum exempelvis.. Har sökt som en tok, men i databasen på whoa finns den inte kvar. Svårt att googla fram den faktiskt..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Har sökt som en tok, men i databasen på whoa finns den inte kvar. Svårt att googla fram den faktiskt.. Tjohej!
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Har väldigt svårt att tro att det skulle vara den. Kan inte hitta någon svensk.
hahahaha fett kul med den spanska dialekten bo bo bo bo botsex //yde - hahahahahaha -trött
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Gurra_B Det va inte den jag tänkte på, (det har varit uppe ett dussintal olika här) men good job brian!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha, nej det var inte den jag tänkte på heller! Det ska finnas på svenska! som sagt en kvinnlig invandrare med mera.. Klockren hehe.. Denna är dock också lite rolig !
Fucka ur!
Do not fear, the buttsex, butt bu bu buttsex bu bu bu bu buttsex. oh yeah. bu bu bu bu buttsex! For real fuckers! I said. BUTTSEX!
hehe, jo jag luska ut att det gick och skriva på svenska med dom där polska och spanska efter ett tag! Var nog dom jag tänkte på säkert ! Som sagt var jävligt många år sen :) Kamel: hehe ja, dom där är lite små roliga dom med !
Fucka ur!
http://say.expressivo.com/vCO2HTos
Kamel: haha.. för mycket fritid va? :D
Fucka ur!
alla ni har för mkt fritid! now get back to work! and where's my coffee?
Anenkefali Hahaha, finaste sagan nånsin. Gillar ditt användande av "fittspade" också.
Beat the odds like an abusive freak show owner
mr kemisten vrf skulle jag ha mkt fritid bara för att jag kopierade det du sa?
kamel: för att du orkade lägga ödsla tid på att lägga in det i en video haha.
Fucka ur!
Kamel: Du är uppenbarligen för liten för att förstå ett uttryck som "Du har för mycket fritid" .
Fucka ur!
haha va arg du blev jävla tönt
jepp, jag blev jätte arg och jag är en tönt. Men jag förstår fortfarande kända uttryck.
Fucka ur!
HAHAHHAHHA
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jonsson_man Har redan gjort den längre upp, fast bättre :P