I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[aftonbladet tv] Dömd för 23kg amfetamin

Övrigt - Webbsidor

2009-04-11 06:21

[aftonbladet tv] Dömd för 23kg amfetamin

Länk till http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4869365.ab

Jag tror till 100% att denna kille hade allt detta knark hemma men wtf hur kan man bli dömd för något som inte existerar?

Verkar ju helt sjukt om det är så vårat rättssystem fungerar.

SUCK SHAFT

2009-04-11 09:08
Haha vilket fuckup!! "det här ska jag spara!"

Det är väl inte så sjukt att det är så vårt rättssystem fungerar? Jag menar om man kan bevisa att det är han som är på bandet (vilket de kunde) och kunde bestämma platsen (vilket de kunde) och att det var amfetamin det handlar om (vilket de kunde) och dessutom mängden (vilket de kunde eftersom herr fuckup filmat hela skiten)

2009-04-11 09:11
Han drömde om legendstatus på you tube, han fick 15 på kåken.

2009-04-11 09:41
Yids
haha

Men mju, aftonbladet misslyckas kapitalt och redogöra hela resonemanget för varför han blev dömd. Han kunde haft lika gärna haft lera, sand, mjöl whatever o snacka skit. Vad jag tror blev hans fall var att han var gripen i samband med annat tillslag (förmodligen ang. droger) och så upptäckte man videon och förmodligen fanns det redan ordentliga mängder så denna video så ökade bara på straffmängder baserat på indicier och trovärdigheten av videon. Knappast att han fick denna straff bara baserad på videon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-11 12:57
jävla ål hue... vafan ska han filma för?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-12 00:32
Dom säger väl i videon att han filmar för att han måste redovisa mängden för sina bossar.
SUCK SHAFT

2009-04-12 01:19
Ja, men hur troligt är det.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2009-04-12 01:40
Frågan är hur polisen kan bevisa att detta är äkta amfetamin. Dvs att han inte har tillverkat bluff amfetamin.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2009-04-12 10:35
Ja, men hur troligt är det.

Det kan va jävligt troligt....

2009-04-12 12:18
Det där är polarens flickväns pappa :S

2009-04-12 12:43
Respeeeekt

2009-04-12 21:53
hälsa din polare att han ska hälsa sin brud att hon har en tung farsa
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-04-13 02:28
Necro - i need drugs (sjunger)