I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] 1 minut film

Övrigt - Webbsidor

2009-04-07 11:59

[Video] 1 minut film

Min 1 minut film jag gjorde.

För fler videos kolla in http://www.youtube.com/Crashfmse

Är du artist och vill bli spelad på radio? Skicka din låt till [email protected] så fixar vi det ;) Gå in på www.crashfm.se för mer info!

2009-04-07 14:02
Jag har ingen personlighet

2009-04-07 15:54
Tackar för assistansen ;)
Är du artist och vill bli spelad på radio? Skicka din låt till [email protected] så fixar vi det ;) Gå in på www.crashfm.se för mer info!

2009-04-07 15:58
hehe, du kanske skulle behövt en trovärdig bur :) Sen så har du väldigt tråkigt bildutsnitt och så lite klipp att man nästan somnar.

2009-04-07 16:11
Jimmy

haha vilken jävla sågning. En film på 1 minut å du somnar nästan, haha.

Jag tycker att det var ett bra koncept, men det känns lite meningslöst om det inte händer något mer, typ att han försökt öppna dörren åt fel håll och i slutet kommer ut, eller att han dör osv. Sen så gör nog lite fler kameravinklar själva filmen lite mer levande ;)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2009-04-07 17:35
fan! 1 minut av mitt liv är bortkastat
och vem fan är du?

2009-04-07 18:34
Trodde aldrig att en 1 minut film skulle vara för lång :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-07 18:53
Som sagt buren är inte så värst trovärdig, helt klart något man skulle enkelt kunna ta sig ut ifrån. Klippningen var ush. så det var inte alls så ballt.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.