I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Aftonbladets Chatt] Med Jan Guillou

Övrigt - Webbsidor

2009-04-06 14:18

[Aftonbladets Chatt] Med Jan Guillou

Jag måste säga att jag blir grymt förbannad och tappar stor respekt för Jan när han skriver såhär nonchalant och tyket, nu är det så att större delen av svenska folket faktist är villig att betala för musik/film/litteratur mm för en rimlig summa, Kultur är endå inget man ska bli multi miljonär på.
Detta visar ju hur jävla svart på vitt han ser på saken och att han faktist skiter i alla saker runtomkring, Att hans böcker går att låna på biblotek är okej men inte ladda ner har jag ingen förståelse för, sedan att han beteer sig på detta settet är grisigt.

Ja ni kan ju läsa själva.
Länk till http://
https://www.flashback.info/showthread.php?t=791908

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-04-06 14:19

2009-04-06 14:19
Kan någon snälla fixa länken? jag gör precis som man ska men likförbannat funkar det ju inte..

2009-04-06 14:24
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-04-06 14:25
Sen kanske det ska va i politik forumet (?)

2009-04-06 14:36
Haha, den här har väll varit uppe tidigare? Eller jag kanske såg den på FB, aja hursom, jag håller inte med honom, men han är förjävla skön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-06 17:06
shit, vilken hycklare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-06 17:08
söka innan? :)
Blunted in stockholm

2009-04-07 20:35
Vilka löjliga svar han kommer med. Undra hur vanligt det är att folk laddar ner böcker.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2009-04-07 22:47
Härligt att se hur jävla arrogant och vidrig en människa kan vara som Janne G. Men å andra sidan, här snackar vi om en kille som är så jävla självgod att han grinar ut när någon sågar hans böcker och försvarar sig i stil med: "Denna bok kommer överleva 100 år längre än dessa så kallade kritiker"...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-04-07 23:04
hahaha, fan va skön han är.

Jeppe säger: Begåvat svar Jan, "jag är emot barnporr", är det avsiktligt du missar poänger?

Jan Guillou säger: Självklart! Jag är emot poänger också.

2009-04-08 00:42
jan skjuter sig i foten med den arroganta attityden som han har visat det senaste bådenär det gäller fildelning, bloggar och hela internet. Jan är inget annat än en grinig bakotsträvande teknikrädd gubbe som får sin röst hörd på tok för mycket för att han var en ganska lysande journalist... för 40 år sedan.. nu är han själv en del av det som han kämpade emot...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-04-10 04:15
Är inte detta fake då?... Han verkar ju helt rubbad.
Dra åt helvete!