[Video] Roligaste ni sett på Youtube ?
Vet ej om det finns någon sådan tråd redan men. Måste ju få visa vad det roligaste jag sett, och det hänger mellan två kandidater Vilka är era favoriter ? (Inlägget ändrat av Gogaku 2009-03-26 01:11:12)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha! dom var roliga.. feet början på tråden.
Jag har ingen personlighet
Haha, den är är helvetiskt kul den med :)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Den oförglömliga klassikern.
Fake eller ej. Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv:
ERIK HARTMAN <3
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
hahaha de 2 första klippena är hemskt roliga ahhaa MINA REVBEN GÖR ONT
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA PÅ HON SOM TRILLAR! HAHAHA
Would I shit you? You're my favourite turd.
hahaha jag dog nästan när jag såg hon som föll, extra roligt när tjocka människor ramlar med, vet itne varför men HAHAHHA
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha hundjäveln, in i väggen klockrent haha
haha och den feta jäveln också kul kul kul
här är en riktig klassiker!
Det roligaste är att hon fixar sina egna effekter, genom att blinka med lampan, hahaha...
BIT POP is taking over klockan 8
haha "det var video" så jävla underbar XD
Hoppas man får länka sin egna video, jag tycker de är sjukt kul iallafall!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
DENNA ÄR HELT UNDERBAR!!!!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Webmaster
2009-03-28 00:19
Hehe, ganska många man inte sett här.
Också en klassiker.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
mr superman no here ahahahahaha döööööööööööödliagste jag sett nånsin när jag såg det avsnittet ramla jag av stolen
Survival of the fitest only the strong survive.
Jag är kanske en tråkig typ, men jag skratta inte hälften så mycket till något av ovannämnda klipp som jag gjorde till detta...
"and i will be represented by this hursey kiss, getting out......eeeeh, that's gay as hell. i ain't gonna be no damn hursey kiss.." haha, hade glömt den delen sen sist jag kollade...underbar! =P
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
spex haha vilken sjuk fetis
BIT POP is taking over klockan 8
"and i will be represented by this hursey kiss, getting out......eeeeh, that's gay as hell. i ain't gonna be no damn hursey kiss.." haha chi-city måste vara det roligaste jag sett på länge, "MR. Chi-City GOES TO COURT!!!!" må vara ännu bättre till och med :)
rip stephen perry
A.S.N.O.M
roligaste klippet ever .. har aldrig skrattat högt åt något när jag är ensam framför datan förutom detta (dålig kvalite dock)
Survival of the fitest only the strong survive.
hock: haha lilla teemu! längesen man såg han videon är klockren haha
Han e faktiskt jäävligt ball!
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Hahaha!.. Kolla på den här tarden! .. Jag blir så förbannad! Hur dum får man vara?
as...
Brought to you by Carl's Jr
s-mic P27 & nikelil haha sjukt kul med parkeringsboten! Hehe,, Gillar att han refererar den där lilla skalbaggen som "niggah".-Niggah, you gonna die today. man, you came to the wrong motherfucking crib, dude! Hahahhahaa!!... Snubben borde ju ha en egen Reality Sitcom! Mr Chi-City!!
Brought to you by Carl's Jr
Hock, hängde du på junkyards gamla sida?
HELSINGBORGS IF!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Och en skön filmning, haha
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Naboo, ja det stämmer bra det, gamla junkyard forumet haha!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Padawon Ditt as, jag skulle ju länka The Ice 2006 :) "Det var video"-snubben vill jag slå, hårt..
va?
Gogaku P23 haha första klippet var ju klockrent!!..fyfan va iskallt:D
hejja
addd ad ad ad eh aa....haha
Poliser är alltid roligast!! Särskilt när dom är puckade.. haha
Vik din egen krona, bli din egen kung
www.aforism.net
inte bästa kanske men jävligt skön.
Sleep is the cousin of death
Roligaste random shit jag sett alltså, garvar varje jävla gång!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Fråga mig inte varför men ja tycker de e så jävla kul... ¨
O lite wtf på denna haha
xtrmesia: haha dom är roliga den sista videon tyckte jag johan glans drog ett småkul skämt om "va fan, gör en hattrick, skit på dig nu oxå" :P