[Spel] Gravity bone. Genialt spel
Läste om detta i senaste nummret av superplay och kände att jag var tvungen att prova det. det är kort som satan. tar typ 10 minuter att klara men är ändå genialt i all sin enkelhet. prova och se självGravity bone ps. det är gratis
Jag vet inte.. Blev lite överhypat för mig. Men kul iaf.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
dog ni också i slutet?
Jag är bra - du är dålig.
Riktigt coolt ju!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
genialiskt... tipsa gärna om fler sådana spel :)
Det är bara att älska.
Wow... Jag menar, WOW!
ge mig din månadspeng
jävla skitspel, går ju inte ens att sätta igång! får bara
KMQ2 0.20 x86 Win32 RELEASE Sep 23 2008 ----- Filesystem Initialization ----- Current search path: ./baseq2 ------------------------------------- 0 files in PAK/PK3 files couldn't exec default.cfg couldn't exec kmq2config.cfg OS: Windows XP Detecting CPU... Found Intel Pentium 4 2392 MHz w/ MMX SSE2 Memory: 510 MB Winsock Initialized Console initialized. ------ Renderer Initialization ------ Couldn't load pics/colormap.pcx den där skiten varenda gång!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Ja, borde varit längre! Jag dör också i slutet men jag kan tänka mig att det är ett riktigt kul spel ifall det blir längre.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Jag fick igång det till slut, men kommer inte förbi lvl 2 ens :S.. hjälp?
Couldn't initialize OpenGL renderer! Creation of the window/context set-up Failed! kommer hela tiden :( får det itne att starta
Get Random!
Jag fick igång det till slut, men kommer inte förbi lvl 2 ens :S.. hjälp? Spoiler Man dör där. Tror detta ska ses mer som en berättelse man medverkar i snarare än ett spel :)
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Testosteron P19 Spoiler Ok, men vadå, när dör man då?, jag har fotograferat 3 av de 5fåglar jag ska fota, sen tar jag mej helt enkelt ingenstans, har provat alla dörrar o allt.. o vadå berättelse? :P.. man serverar en drink till en rödhårig, fotograferar några fåglar.. thats it? knappast genialiskt som alla säger att det är.. Men jag har säkert missat något
psyko_slusk Spoiler du måste hoppa sen lite på flaggstångarna åde
Fanns det bara två banor? Blev skjuten sen tog spelet slut.. Helt sämst ju...
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
kommer inte vidare efter att ha fotat 3 fåglar på bana 2 hjälp!
i remember when originality was the key!!
Jag klarade det nu! Var rätt så kul. Tråkigt slut :P
Spoiler nån som pallar slå henne med hammaren?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tossigt spel, synd att man Spoiler dog
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Värdelöst spel. Helt enkelt för kort för att kunna berätta ens en del av en historia.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Äh lägg ner grabbar, ni är bara hjärntvättade av alla menlösa actionspel som går på rälls.
Äh lägg ner grabbar, ni är bara hjärntvättade av alla menlösa actionspel som går på rälls.
Vafan blev det dubbelpost för? och den gick inte att ta bort heller. attans
Tips! Eftersom det bygger på Quake II-motorn kan man använda koderna därifrån. Till vilken nytta? Oklart.
Var det bara jag som kunde resa mig upp efter att ha blivit skjuten och börja jaga bruden?
jeffi nej, du har inte klarat ut de ännu
..
Jeffi Nej hur gjorde du? Jag trodde man dog där alla menar ju att det bara finns två banor i spelet.. Du måste berätta hur du gör för de flesta här vill nog veta genast!!!
Det är bara att älska.
man reser ju sig upp efter att ha blivit skjuten första gången och jagar henne, endast för att bli skjuten igen
Som-Om P22 ja visste att det skulle komma någion som du o förstöra allt.
Det är bara att älska.
Haha vafan, bara jag som blev illamående av att spela det där spelet? Blir typ åksjuk på nåt skumt vis. jävligt underligt, men såfort jag börjar spela börjar jag må illa.
nuff said.