[video] Britney Spears "My Pussy Is Hanging Out"
lol...?
rip stephen perry
A.S.N.O.M
haha
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
hahahah wtf indeed!
Get Random!
Haha jävla skunk, känns lite som en tro-att-mikrofonen-inte-är-på-och-börja-prata grej. Hon måste vara helt trött på livet att vara sådär sur på en spelning.. om hon nu var sur, tycker att det låter lite så.. heippa
Orale!
Klart hon var sur! Hennes pussy hängde ju ut :(
Producent
2009-03-12 16:37
My pussy is hanging out är ju namnet på hennes (nya?) låt...
HIHIHI
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Skivsamlare
2009-03-12 20:30
aaaaaaaaaaaaaahahahahhaa är den fo'real så att säga?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
hahahah tramp
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
haha! :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
hahahahahahahahaha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-03-13 20:57
alltså folk verkar fatta nada. hon säger så för att sången hon sjungit heter så... vad är det roliga? jag fattar inte (förutom att hon lyckats göra paris hilton bilder utan trosor) känns som 90% av whoa läser första inlägget sen följer det.
du driver antar jag?
det finns en chat! missa inte den...
det är väl ännu värre om hon har döpt en sång efter det!!? det gör ju saken ännu roligare eller?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Producent
2009-03-13 21:59
Yamo, har du lyssnat på hela låten och texten? nej tänkte väl det. hur fan kan du då påstå att det gör saken roligare, du vet inte vad låten handlar om ;)... oscar, jag tänkte skriva ja och nej där. men sen såg jag ditt nick med blandade bokstäver och tänker sätta en spegel så frågan vänder tillbaka till dig. plågade dina föräldrar dig i ung ålder?
Ta bort det sista Tét på ditt namn...
BAHA!
Frågan är hur man hittade denna ;). Antingen sitter man och rådiggar brittan, eller så söker man bara helt random på "pussy" på youtube? Muhahaaaa
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
dagens wtf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt skön blooper! haha
work some magic
Haha någon här med lite Leave brittney alone anda?:D
Orale!
Konstigt P21 Det är ju du som har missat helt, hon har ingen låt som heter så. Hon har ju mimat hela konserten så hon tror väl att micken e avstängd. Det finns fler klipp så samma händelse, bland annat en filmad från några meters avstånd där man ser hur sjukt obekväm hon är hela låten.
Dom snackade om det här i The Voice, då berättar dom hur det var. Orkar inte förklara så ni får kolla själva.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Konstigt vinner denna tråden som den nya Chris Crocker
Konstigt P21 : LEAVE BRITNEY ALOOOOOOONE! så gå o tröstät kakor i duschen nu...
BAHA!
Konstigt måste väll uppenbart vara väldigt väldigt ironisk :) och till dig som undra om jag porrsökte på tuben....nej, detta var en video som låg uppe i en flashspelare (på någon blogg). Även om jag dagligen söker på "pussy" på youtube och får min dagliga välbehövliga kåtkick.
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Hennes dräkt, en helkroppsdräkt sprack precis innan showen var över och uppenbarligen hade hon inga underkläder under dräkten, därav uttalandet "my pussy is hanging out".
Pr-stunt!
A historian is a prophet in reverse
Haha som om den bruden behöver mer pr i denhär stilen..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard