I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] spökextra "aftonbladet"

Övrigt - Webbsidor

2009-03-04 19:45

[video] spökextra "aftonbladet"

länk

Ohmagad

www.RekFoto.se

2009-03-04 20:05
Spookie.

2009-03-04 21:31
Usch :(
 Malmö FF!

2009-03-04 23:25
mm :/ ja kan inte sova nu.
 www.RekFoto.se

2009-03-05 01:24
Lite läskigt :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2009-03-05 01:25
mm har fotfarande inte somnat ;)
 www.RekFoto.se

Manager

2009-03-05 02:05
läskigt som fan. hans "oh my god" låter verkligen på riktigt.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-03-05 12:06
finns det så många fler spökvideos för att möjligheter att filma har kommit till eller finns det så många spökvideos för att möjligheter att redigera och viljan och möjligheten att bli känd genom en film finns.

I så fall kan man undra vad som hände med fucking tomten några killar i brasilien (?) såg, eller ufo-filmen jag såg igår på msn news som tydligen ska vara något människor runtom jurdklotet skall ha sett och filmat allihop.

Jag undrar, är det en tillfällighet att människor som ser spöken är en relativt homogen grupp bestående av önsketänkare och kokoflänggrabbar och kokoflängtjejer.

Fast det är ändå lustigt, det är alltid någon jävel som tar illa vid när man säger att man tror att spöken är snickesnack eftersom det alltid är någon som har någon som sett spöken.

Samtidigt tänker jag på, om man nu skulle se något, hur skulle man då reagera. Jag skulle känna mig obekväm med att se ett ufo just av den anledningen att ingen skulle tro på mig och därmed skulle många händelser rinna ut och försvinna.

Men är det så i verkligheten? Hur kommer det då sig att exempelvis aftonbladet har en egen spökdel om ingen hade känt sig bekväm med att berätta.

Hittils håller jag mig till kokoflängteorin samtidigt som jag undrar vad ljusformationerna var för något. Kommer jorden invaderas utav utomjordingar känns det jävligt överflödigt att ha tränat skateboard när man var yngre bland annat.
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2009-03-05 12:51
Finns det ingen sida där det finns typ ghostcam eller nåt... Minns för nåra år sen att jag och en kompis satt o kollade på det där och det var ett rum (barn rum) som vi såg en liten flicka eller nåt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-05 19:25
fräckt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-03-05 19:45
jag och en polare hade gjort eldballonger (typ ballonger som åker upp och brinner). dagen efter stog det i tidningen med en bild "ljusfenomen över karlstad" HAHA har nog aldrig garvat så mycket i mitt liv!!

2009-03-05 23:45
nu kommer jag vara skitnojig och se såna hela tiden >___<
bla.

2009-03-06 01:18
Who u gonna call!? :D
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2009-03-06 16:51
Som parapsykologen sa, det ar enkelt att gora en "ghost caught on tape"-filmer och internet kryllar av dom, vad skiljer den har fran dom? Om ni fragar mig sa ar det enda att den var trakigare an de flesta jag sett.

"Barn ar mer mottagliga for paranormala fenomen an vuxna" Okej, so? Syftar det pa att kameran var alldeles nykopt eller? En kamera snappar ju upp samma visuella information oavsett vem som star bakom den. Man menar ju att barn har mer oppet SINNE och kanske t ex ser nagot som en vuxen inte ser, fast ungen star o pekar. Precis som ett TV4 Plus-medium sager typ "Dar i hornet star en kvinna, hon sager att hon heter Astrid och gillar wienerbrod." till de hemsokta, overviktiga familjemedlemmarna som far gas-hud och borjar grina.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-03-06 17:49
Haha..
Walking the street of dreams

2009-03-07 01:12
menar kanske att bara för barnet är mer mottaglig för det så kanske det är så att dom kommer eller visar sig.. vem vet..
 www.RekFoto.se