Designen funkar definitivt inte för en nattklubb!! Först o främst, när jag såg den stora bilden på startsidan, vänta jag bara på att den skulle röra på sig... Vad är det för mening att sätta en så stor bild på framsidan, om inte för att det skulle vara ett fett flash-intro? Sidan laddar långsamt.. När jag uppdaterar hemsidan så är bakgrunden vit, med en svart ruta i mitten.. Jag trode det kunde bero på att bakgrunden var väldigt stor, men det visa sig att den bara låg på 20kb.. Kan det kanske bero på att det är .gif? jag vet inte... Loggan längst upp i vänster hörnet är väldigt tråkig.. Idén är fin, dock ser man "spegel-effekten" på varannan sida man besöker, därför blir den tråkig.. Sen borde du ta bort/ändra/flytta på "& nightclub" då det bara ser fel ut i "spegelbilden" på "geccobar" "kontakt" ser oproffisionellt ut, då ett framgångsrikt företag bör ha ett kontaktformulär, eller.. Dom kanske inte "Bör" ha.. Men det ser så otroligt mycket bättre ut! Det är inte heller speciellt svårt o fixa.. Kartan är även väldigt liten, och jag tror att man har svårt att tyda, exakt vart stället ligger.. Nyhetsbrev ser bra ut! Dock ser jag ingen mening i varför man ska se hur många prenumeranter det finns till sidan, 17 är även ett väldigt lågt tal, och kanske inget man vill skylta med? Lägg till funktionen sen när den har toppat 100 åtminstånde.. Det ser även väldigt tomt ut i denna fliken, så en bild vid sidan om kanske inte skulle ligga helt fel? Vimmel ser bra och välorganiserat ut! Dock lite dåligt med bilder.. Men det kommer väl?.. Menyn passar inte heller in, som snubben ovan sa.. Sen vet jag inte hur mycket du har byggt hemsidor, varför du byggt sidan osv.. Men är detta en sida du gjorde gratis åt klubben, så e det fett nice! Så se detta som konstruktiv kritik! och inget hat! pz