[Video] Datanördar anno 1993...
... Underbart klipp som rent tids-dokument ... Att dom såg ut som dom gjorde och att datorerna var så lama som dom var. (Rubriken ändrad av friktion 2009-02-20 09:05:25)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
Gaah glömde lägga till Videoklipp i Rubrik, någon moderator som känner sig välvillig såhär på morgonen ;) !?
Toxics frilla e fan BÄST!
matadåren P27 Hehe agreed, skulle inte förvåna mig om "Amadeus" är intagen på psykiatrisk vård idag
Producent
2009-02-20 08:58
snacka inte skit!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
haha
SKU - SKU - SKULASON!
Dä va bättre förr
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Yet_schooled Tveksamt, eftersom han har självinsikt. Intressant klipp iaf.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Daniel "Amadeus" Nyberg = GUD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Are you ready to kick some ass och
This should be played at high volume var det bästa
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
åh jävel! det var bland det fetaste på länge faktiskt. blev sjukt sugen på ett dataparty. det härliga med datorer är att man kan göra så jävla mycket på enbart elektriska impulser
Cosmic Hinkstep Spliffystars
åh! vilka fina killar. Vad dom gör idag är frågan! Kom det något spelföretag och kollade över den där listan elleer :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar 3d-modellen av staden eller vare ska föreställa - känns typ som urmodern till 3d programering :D
hahaha fett bra
Daniel "Amadeus" Nyberg är nog en seriemördare vid det här laget. :(
Get Random!
Moderator
2009-02-20 16:44
Daniel "Amadeus" Nyberg aka. Harry Potter?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Andreas Blitz Öman var ju fan riktigt jävla vidrig!!! fanns itne clearasil 94 eller vadå? vidriga äckel!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
psyko_slusk han är g33k, what do you expect+??!??!?
Get Random!
Från den gamla goda tiden då ett dataparty inte främst innebar att tanka så mycket film man kunde ;) FastTracker (musikprogrammet som skymtar förbi) finns f.ö. fortfarande att få tag i till PC :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Har det någon koppling till programmet MilkyTracker möjligtvis?
Walking the street of dreams
Japp, Milkytracker ska tydligen vara en open source-kopia av FastTrackerII :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande du verkar insatt, kanske du som är toxic?!
Can't break necks in boxes
Om jag hade varit så insatt då hade jag varit betydligt rikare nu :( Fast å andra sidan så tror jag ändå att jag tjänade lite socialt på att vara på fester där det inte bara var killar ;) 10-4, over...
synth och fasttracker va tider det.
Finns det ens den här typen av "datapartyn" idag likt det i klippet? Jag menar, de här grabbarna sitter och håller på med kreativa saker som grafisk design och musikproduktion. Datapartyn idag är väl mest ADHD kids som svettas joltcola, spelar cs/dota och inväntar ett uppträdande av Basshunter. Rätta mig gärna om jag har fel.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
1.24 in i filmen står det onani på skärmen :)
JAG VILL OCKSÅ PÅ DATAPARTY!
"Datanördarna" nu förtiden e inte mycket bättre..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
bedrövligt
SKU - SKU - SKULASON!
Skillnaden är ju att i trådskaparens video så är de iaf kreativa och skapar saker, de sitter inte bara och spelar... Meh...
Är det bara jag som tycker det va oväntat att mc donalds hade en liten snabb pryl på deras data party?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso haha jaa! mer hi tech än vad dom har på "DATAPARTYN" idag!
Fucka ur!
det är väl lite det som är grejen, charmen har liksom försvunnit nu när allt är så tillgängligt och enkelt. min mor hade en sambo när jag var liten som älskade datorer så vi hade amiga å atari och senare pc (386 å 486 någon?)jag blev en riktig nörd som liten och spelade inte bara utan gjorde kreativa grejer som programmering, musik å grafik. det där saknar jag ju helt nu (förutom musiken som fastnade) och skulle inte alls vilja påstå att jag är spec bra på datorer längre. en nörd på den tiden kunde datorer och gjorde något kreativt med dom, en nörd idag spelar wow å cs och inte mycket mer.
http://www.sthlmmd.se
puszel saken är väl den att många som spelar inte alls hamnar i kategorin nörd.
Haha den mellon länkade var sjukt bra. "ahh nu ligger han illa till där va? Ja han dog"
Hangaround
2009-03-10 19:31
haha så jävla fantastiskt. undrar vad tony "toxic" pettersen gör idag.
http://matildaberggrens.blogg.se