[Video] psykopat på youtube
(Inlägget ändrat av Poker_face 2009-02-18 19:03:17)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DU KOMMER MED MIG!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han va bara äcklig
det dar ar typ sa langt man mojligen kan komma fran en psykopat..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent
2009-02-18 17:55
Producent
2009-02-18 17:56
det är bara någon som har tid över till att försöka göra såna klipp som alla ska skicka runt och skriva "wtf?"...
Exakt vad är det som får dig att kategorisera personen i videon som psykopat? Dagens tips: Använd dig inte av begrepp och uttryck som du inte vet vad de betyder.
men hade vi inte en tråd om detta för en vecka sedan...?
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
vrålapa3000 - exakt vad ? .....kolla på filmerna ! ! enligt mig är han en psykopat .
....den snubben är sinnesjuk på riktigt . (mer eller mindre) Det värsta är att han har en dotter och jobbar som socionom .....haha :) hel crazy
Hej hej
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Hehe han gör feta filmer :D.. Men det är OLD!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
vrålapa3000 - exakt vad ? .....kolla på filmerna ! ! enligt mig är han en psykopat . hahahaha tycker du ska googla lite ikvall..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Desk "Psykopati (från grekiska psyche "själ", "liv" och pathos "lidande") är en personlighetsstörning som karaktäriseras av en brist eller total avsaknad av grundläggande sociala känslor, som medkänsla och empati. Personer med psykopati är utpräglat egocentriska. " det ord du söker är galenpanna.
Blunted in stockholm
Skivsamlare
2009-02-18 20:24
nej tokfan
pinsamt tråkig snubbe. känns som att han försöker lite för hårt "kolla på mig! jag filmar mig själv och är jättekonstig! höhöh"
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
färsking
haha jag tyckte han var as rolig. specielt n är han håller på med fingrarna.. hur störd får man bli asso hahah det är fan konst
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
haaaha. Han lär ha kul ensam hemma. Stackars elefanten & koppen.
Jag tycker synd om hans grannar.. "nu börjar den där killen på våning 2 igen.."
Hahha vilken sjuk jävel =D
Den här är nästan bäst tycker jag
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
såhär brukar jag åxå bli när jag får slut av tjejen
work some magic
HAHA! Så jäkla niiiice! Ser ut som de flesta gjorde i början av stickam.com
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
hade knäckt av hans båda armar och kört upp dem i röven på han! Fast då kanske ja hade blivit kallad psycho.. =/
kurac - tråkig ere nån som känner honom? är han seriös eller bara grym på att spela
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
SkaOi skulle nog tippa på att det antingen är en arbetslös kille som sett bättre dagar eller en kille på 21 år som nyss flyttat bort från mor och far och njuter av friheten. and that's the end of that chapter
hehehe
jag tror mer på min teori
work some magic
den första videon ligger redan uppe i "dagens wtf"
Producent
2009-02-20 21:59
påminner lite om mig när jag försöker sluta snusa ..och om mig i allmänhet :D
Man han gör det väll bara för "fun" han vill inte visa ansiktet och lägger upp ironiska taggar osv..
Kurac HAHAHAHAHAHA eller hur hade min granne hållit på så hade han inte blivit långlivad
http://www.myspace.com/murderdem
Lyricist
2009-02-22 15:00
Vilket Mongo. Hoppas att han dör
Fegon_ Du kan vara lugn, han kommer att dö
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Fy fan vad tråkigt...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Han är den skönaste snubben i sverige :D
fan va jobbig snubbe låter som linus på linjen på syra.
http://www.aktivdemokrati.se/
Producent
2009-02-23 14:16
ere gräs han lägger i kastrullen vid 0:25?
Det är en påse med russin .