Producent
2009-02-09 12:23
haha, läste den artikeln. riktigt fult, det roliga är att dem märkte att den blev för kort så dem var tvungna att fylla ut med att knugen och calle fille också hade rökt. sjukt ful artikel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kunde ju inte bry mig mer:O
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahahha vad i helvete, finns det verkligen någon som bryr sig om detta?
Producent
2009-02-09 14:08
den artikeln säger mer om Aftonbladet än om henne
Nakendopp i havet Kvällen började med fika och presentutdelning i restaurangen. Sen bar det av ner till bryggan i Hemviken där tjejgänget svettades i den vedeldade bastun och njöt av iskalla nakendopp i havet. Modigast av dem alla var ”Lussan” Gottlieb. – Hon doppade till och med huvudet, uppger en källa. >_<
bla.
Nakendoppet borde vara mer intressant än om hon röker eller inte.
Nakendoppet borde vara mer intressant än om hon röker eller inte. sant
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Trodde det var en fet hon hade i handen. Men en cigg? Aftonbladet alltså..
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
vad försöker dom komma fram till?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Självklart ska idioterna spinna vidare på det:
Unga tjejer gör som Madeleine – röker Lisa, 17: Jag smygrökte i flera år Trodde du att rökningen var död? Tyvärr. Sverige har flest kvinnliga rökare i världen. Jag måste fna sluta gå in på Aftonbladet. Jag blir bara arg.
Jävla idioter som springer runt och bryr sig mer om Linda Rosings liv än de gör om sina egna barn
"Pappa, jag lärde mig cyckla idag"
"OCH? Linda Rosing har färgat håret!"
"Pappa, jag lärde mig cyckla idag" "OCH? Linda Rosing har färgat håret!" Hahahah fan jag fick en riktig garvis av det där.
Btw, fan att det inte var en spliff hon rökte! Fast då hade det väl hamnat på första sidan iofs..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Dieallot Haha, klockrent!
Aftonbladet är ju för helvete sanslösa
Redaktionen
2009-02-11 17:07
370, lika bra att passa på att ha kul då innan det är över, eller vad säger du?
vadå? jag dyster?
Modigast av dem alla var ”Lussan” Gottlieb. – Hon doppade till och med huvudet, uppger en källa. ja du lussan! du är helt crazy!
Inser du vilken skada du gör, prinsessan? KOL är en kvinnosjukdom och år 2020 kommer det att vara den tredje största dödsorsaken i världen. Jag har förstadiet till denna lungsjukdom som långsamt kväver sina offer till döds. Vad säger du om att vara inspirationskälla till något sådant prinsessan Madeleine? http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4378233.ab
Så fimpa Madeleine – för Sverige i tiden. Bland det dummaste jag läst. Vad får dom sina idéer ifrån?
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Från sina huvud. De tänker "hmm... vad ska jag skriva nu så folk förstår vad hon gjort och tar åt sig"
Fyfan HATA kunga familjen dom ska ju vara ett bra föredöme och så röker dom och krockar andras bilar.. Fyfan vart är sverige på väg någonstans?
Jag har ingen personlighet
fyfan för aftonbladet!
Call me Mr. Tibbs
Sverige har flest kvinnliga rökare i världen Det har jag lite svårt att tro.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P23 håller med dig helt o hållet.. räcker med att ta en svängom nere i östeuropa, där andas käringarna mer smuggelcigg än syre..
Tu m'emmerdes!
Producent
2009-02-13 23:02
där andas käringarna mer smuggelcigg än syre.. det har jag lite svårt att tro...
Det här gjorde min dag :D
Konstigt P21 hoppas verkligen inte du tar mig bokstavligen på ovan citerat..
Tu m'emmerdes!
Producent
2009-02-14 01:09
kreamteam P24 hoppas verkligen inte att du tog mitt ironiska inlägg, seriöst...
Konstigt P21 jag tar allt här i världen alldeses för seriöst.. ska bli lite mer light n' loose!
Tu m'emmerdes!
KOL är en kvinnosjukdom och år 2020 kommer det att vara den tredje största dödsorsaken i världen. Jag har förstadiet till denna lungsjukdom som långsamt kväver sina offer till döds. Vad säger du om att vara inspirationskälla till något sådant prinsessan Madeleine? ehh va? min morfar har förfan kol, är ingen kvinnosjukdom >.<
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent
2009-02-15 19:24