I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Att lämna kommentarer

Övrigt - Webbsidor

Manager

2009-01-30 13:44

[Youtube] Att lämna kommentarer

Är det bara för mig det inte går att lämna kommentarer på YouTube?

Jag har skapat en användare och allt det där.
När jag skriver i rutan och trycker på skicka så blir texten grå och så fastnar den så bara.

Har någon annan haft det här problemet och löst det?

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-01-31 19:05:27)

Redline!

2009-01-30 13:46
jag har samma problem ofta men inte alltid. vet inte om det kanske har nat med kommentarens innehall och gora, spamming och sant.. men det later ju inte sa troligt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-01-30 13:48
eller inte fastnar, det brukar sta "your comment has been posted" men sen ser jag den inte nanstans.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-01-30 13:51
Det ska bli så om man tittar på en video, eftersom om sidan laddas om så laddas ju även videon om.

Men om de inte finns sen är något knasigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-30 19:14
klicka bakåt, och gå in på videon igen så ska ju kommentaren ligga där...
No cake for the impurity!

2009-01-30 19:34
ja ja. men jag menar alltsa att kommentaren inte finns dar ens nar jag gar tillbaks till sidan direkt efter. o sen lagger jag om den flera ganger tills det star att man natt gransen av hur manga kommentarer man far lamna, och anda syns ingenting. fast du kanske riktade dig till tradskaparen?

2009-01-30 19:35
men det är så. det tar lite tid ibland men din kommentar kommer upp efter några minuter..
BIT POP is taking over klockan 8

2009-01-30 21:19
nope. jag kollade just upp ett youtube klipp dar jag minns att jag lamnade flera kommentarer utan att det dok upp. fanns inga kommentarer fran mig alls

2009-01-30 22:58
då har du antagligen lämmnat en kommetar och tryckt på bakåt knappen?.
eller så äre vell nått fel:D
BIT POP is taking over klockan 8
Manager

2009-01-31 12:04
Jag har provat att gå tillbaka och sen till videon igen men det funkar inte. Men uppenbarligen är det inte bara jag som har problem..
Redline!

2009-01-31 12:10
bara att refresha..
work some magic