[Hemsida] 170 st Spotify Invites
Delar ut 170 stycken Spotify Invites, fylls på dagligen! :) Enjoi http://smexdesign.se/blogg/spotify-invites/ (Inlägget ändrat av mellanöl 2009-01-31 19:06:05)
Vad är spofity snabbt sammanfattat?
work some magic
Ett program man laddar ner, man söker på låtar eller artister och musiken streamas direkt..dock reklam vara 30e sekund eller något liknande...kanske 30e minut..dont know, har inte ens skiten. Och man måste bli invitad t.om..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funkade ju prima. stort tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter fancy! väntar på mitt mail =)
work some magic
det är inte reklam varje 30e sekund, det är mer 20-30min.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det är dessutom inte reklam om man betalar för skiten, kändes värt att nämna av någon anledning.
funderar att betala en hundring i månaden (A) .. om jag nu inte hade bredbandet, xbox live att betala för :( men vi får se.. man kan ju tydligen söka på genre bl.a. då
Get Random!
Man laddar inte ner något heller btw. Bara att lyssna direkt i spelaren :)
dumboleifi man laddar väl ner spelaren? En del gott, men i det stora hela saknas otroligt många artister. Filesharing ftw.
Det är tråkigt att dom har tagit bort så många artister! För ett par månader sedan så fanns det mycket mer, nu försvinner dom en efter en. :( skit tråkigt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
phil, man kan söka på genre nu också, skriv bara genre:blues eller vad du nu vill söka på. samma gäller år year:1995-2001 vet inte om man kan kombinera dom på nåt vis.. testa!
vadå? jag dyster?
Man laddar ner massa musik, populära låtar som sedan delas ut till andra. Även låtar som du inte lyssnar på. Ser inte varför det skulle vara ett problem dock, bara kände för att dela med mig.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
greggan tack som fan! :) bara att skriva ett mellan rum mellan genre:x year:x så kommer båda :)
Get Random!
no problem, det som däremot är lite kasst är genrebeteckningen, söker man på hardrock får man inte direkt nån hårdrock. men men, man kan väl inte begära perfektion antar jag.
vadå? jag dyster?
testat särskriva?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
yep, inget resultat alls.
vadå? jag dyster?
just checkin.. :)
Thx dyuuude!
http://myspace.com/etownbeats
Jag har haft det länge nu och har inte fått en enda reklam på skiten!:) känns bra....asssbra
fosho
vad menar dom med postal code?
BIT POP is taking over klockan 8
De vill ha ditt postnummer.
undra vrf dom vill ha det men har det nu iaf:P tack:D
Tack kompis. Det här programmet verkar hyfsat.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
fan. det fans inte så mkt musik som jag trodde =(
JAG VILL HA :D
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Grymt! Väntar ivrigt på mail :)!
Wearing my Rolex
tack för inviten.. men det funkar tydligen inte i mitt land haha. attans
The sky always had little fluffy clouds..
Funkade hur bra som helst! :D
De är vl var 15:e låt eller något sådnt, HUH!?
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Tackar, fett nice.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag har hört att när Spotify verkligen drar igång på riktigt så kommer det kosta pengar. Någon som vill uttala sig mer om detta?
spotify äger sönder.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
äsh skitprogram..
be the change
Jag har ALDRIG hört reklam, eller inte tänkt på det, har streamat i 2-3 timmar i sträck.
bla.
Posta i din tråd och fick mycket riktigt en invite. Dock fungerade den inte :/
Palla egentligen, fattas mycket artister och det är skönare att ha das mp3 på datorn istället.
Graffare
2009-02-06 09:34
Scientist Det är fortfarande BETA och det kommer att bli fett bra sen förhoppningsvis. Tack för inviten , btw....
Hur gör man för att få in invite?
www.lakka.se Aniii
www.RekFoto.se
dom var visst slut för tillfället men kolla imon igen. får nya varje dag.
www.RekFoto.se
åh. typsikt
Piratebay > Spotify Iofs så är ju spotify det nya och häftiga, men sjukt ovärt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
trodde att spotify skulle vara segt och ovärt. men ack så fel jag hade. Känns riktigt kul, men jag ska försöka hålla mig från att bli en sån som predikar om hur grymt det är hela tiden(förutm den här gången).
PAO!
fyfan, hörde första reklamen nu! En brud som hade äcklig röst och smackade lite. uuuuh.
PAO!
Mangola Men frågan är om man är villig att betala hundra spänn i månaden för det när det inte är beta längre. Fast jag vet fortfarande inte om man verkligen behöver det.
Man kommer inte behöva att betala sen heller i reklam varianten
Någon som har en invite att dela ut ?
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Alphabet Soup Meningen med tråden är ju att man kan få gratis invites på den sidan. Om det inte funkar så kan du testa
Lakka.se .