Producent
2009-01-21 18:17
[video] svensk polis "haffar" en rattfull schnubbe
haha vet inte varför, men snuten är skön :D (han som pratar iaf)
inget specielt med det där klippet ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-01-21 19:00
nahe? ... och det har jag påstått då eller^?
Konstigt P21 då är det väl rätt meningslöst att posta det?
Producent
2009-01-21 20:21
yessir P28 Varför, är det bara "speciella" videos samt dom du gillar som får länkas? Jag finner polisen rolig, och tycker videon är cool. Sååååå då postar jag väl den om jag känner för det (?) Stalkar du mig i trådar? du börjar bli rätt pinsam/patetisk, you name it. Med tanke på att så fort du dyker upp i en tråd jag skrivit i eller gjort, så går du direkt offtopic och påpekar om något jag gjort/sagt. Känns nästan som Whoa har krånglat till det lite med din ålder.
Konstigt P21 pff så speciellt ska du inte känna dig. stör mig på din attityd som du verkar ha ett problem att tygla bara :D
typ lika rolig som den....
OOOOH AIK STOCKHOLM!
jag tyckte det var underhållande i alle fall...
mhm
ojojoj TJONG :D
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
pff så speciellt ska du inte känna dig. stör mig på din attityd som du verkar ha ett problem att tygla bara :D It`s on ! :O
Producent
2009-01-21 21:36
yessir P28 Shit, dubbelmoralen flödar till MAX!!! Är det för att jag inte tyckte som dig i Afasi-tråden (där du själv visade att din attityd är raka motsatsen till det du stör dig på nu), när du syftar på min attityd? lämna tråden är du gullig. (gästboken finns)
Konstigt P21 haha whuut? :-) Nej, det handlar mer om hur du svarar första personen som gjorde en kommentar om din oerhört roliga film du postat. Lite paranoia såhär på kvällskvisten månne? :O
vet inte varför, men snuten är skön :D (han som pratar iaf) Jag menar, ge mig tillbaka mina minuter!
Producent
2009-01-21 21:44
yessir P28 Och vad var det för fel på mitt svar till den kommentaren? Jag påstod aldrig att det var något speciellt eller hur? Jag skrev bara vad jag tyckte om den innan jag posta. Det där med dina minuter tillbaka får du ta med någon annan, jag är inte så insatt i sånt.
Yessir verkar ha nått problem eller nått! Lovar att det är för att han är supporter och tycker att han är cool.. men så är ju knappast fallet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yessir vill bli kallad så eftersom han är P28 !! men Konstigt P21 nog verkar ingen bry sig..
seriöst yessir, om du bara slappnar av lite så blir livet roligare. Alternativt väljer att undvika trådar som handlar om rattfylla. Du verkar lite spänd, och jag är ledsen när jag säger det, men ingen bryr sig om varför. Racken kör på som om det var självaste povel ramel som satt och gjorde ordlekar av användarnamn!
"Vi har..satt på blåljus och siren men han..." *Sätter på sirenen
Twang System fi de werl
-verbose- P24 haha vem e du?? Läs vad Konstigt P21 (men 14 i sinnet , kaxa mot dom som säger annat ska man göra) påstår att jag gör i trådar :-) Lite paranoia såhär på natten månne?
nahe? ... och det har jag påstått då eller^? tänk om alla skulle posta allt skit man går igenom på internet hur skulle det då se ut din rövhjärna!
Jag fann klippet rätt underhållande
typiskt whoa, alla gnäller osv osv...går härifrån! tyckte iuförsig inte att klippet var spec roligt men som sagt, går härifrån! Yessir: skaffa ett jobb, alternativ sluta ta ut din rastlöshet på andra...
stop bröd!
Producent
2009-01-22 12:12
Statsminister P21 Alla får väl posta vad dom vill :) jag bryr mig inte, kunde inte ens bry mig mindre. Och om du börjar grina för du inte tyckte det här var något att se... Ja, läs vad jag just skrivit. Yessir Du kunde alltså inte hålla dig utanför tråden? Patetiskt.
Sticky Men det här är ju mitt liv!!!
Den där vägvisaren var inte speciellt tålig, dom kör runt 50 bilen verkar helt oskadd. Är dom där stolparna så svaga, man har ju sett bilar fastna totalt. (kanske beror på infallvinkeln)
yessir : YES, älskar sånna svar för då vet man att man ha rätt ;)
stop bröd!