[Bild] Hur många känner du igen? Part 2, Musik
Länk till http://www.petercooper.co.uk/media/75-bands.jpg Inspirerad av en annan tråd, så skapade jag denna. Liknande grej som i förra tråden, dock handlar det om musik och musik endast denna gång. Vissa har säkert sett bilden, men den är rolig om man inte har sett den. Tycker helst ni borde se den innan ni spoilar, då är det roligare, så man får klura ut allt själv. Bidra annars till listan, dessa har jag hittat (2 är osäkra)... Jag har hittat:Spoiler Guns 'n Roses Scissor Sisters Smashing Pumpkins Blur Alice In Chains Whitesnake Gorillaz The Eagles Rolling Stones Beach Boys Deep Purple Led Zeppelin (?) Rob Zombie (?) (Inlägget ändrat av Rallare 2009-01-16 14:44:23)
Jobba jobba, kämpa och slita
Producent
2009-01-16 00:33
Spoiler red hot chilli peppers 50 cent cypress hill white zombie tror inte jag kan luska fram mer just nu.
Producent
2009-01-16 00:34
Spoiler prince också, givetvis :)
La upp denna på ett annat forum för circa ett år sen, vi klurade ut alla har jag för mig, men har glömt alltihop. Hittade några föresten:Spoiler Queen Jefferson airplane The White stripes Silverspoon Matchbox 20 Nu får ni klara er själva ;)
Can't break necks in boxes
Jag hitta en som ni inte har skrivit, Spoiler Nine Inch Nails
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Spoiler Garbage Black flag The Crows ...är väl de jag kan komma på som ni inte redan nämnt.
Spoiler Sex Pistols Men Without Hats borde väl räknas? :D
Spoiler Spoiler Iron Maiden (?) Green Day Blues Brothers (?) Korn (?) Nu ska jag inte posta mer, jag ber om ursäkt...
Producent
2009-01-16 02:11
Spoiler Radiohead the police eels nu tänker jag inte ge ett till försök :D
Spoiler The Doors
Steve Rifkind must of been sniffing!
Producent
2009-01-16 06:35
Spoiler Pink fairies (en av dom tydligaste, fast dom kanske bara hör till texten där?!
Vilka är brudarna som hånglar vid lyktstolpen då? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ahaa, nu kom jag på det :PSpoiler T.A.T.U
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SPOILER!Spoiler U2 ! Två Un på väggen! Yellowman ... Konstigt att ingen hittat det! the Monkees <--- Gorillorna? The Cars? Rätt uppenbart Black Crows på Skylten? Pink ... Himlen? Seal .. Affischen Kiss? dem två brudarna Eminem? godisen på golvet ? M&M? lite långsökt Dead Kennedys på väggen! E inte helt säker på alla haha :D
JiNk var grym. Hittade ett par stycken till men spoilerfunktionen fungerar inte på den här datorn. Hur skriver man den manuellt?
spoiler.... kan ha fel..Spoiler The Bee Gees... på huset under U2 ( UU) står det BGG..
Spoiler Pavement Television metallica.. ? love
Fast gorillorna är ju med största sannolikhet gorillaz
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Producent
2009-01-17 06:36
Spoiler bubblegum girl petshop boys crowded house godisen på asfalten behöver inte vara eminem, kan vara the smarties också. därför jag inte nämnde det, ser inte ifall det är smarties eller m&m´s
Berätta gärna vart ni ser dem... Som 50 Cent, jag förstår inte vart? Och ett tips, någon nämnde ju Metallica, t.ex. så vet jag att de inte är signade på Virgin därav utesluts det alternativet direkt. Ett tips är att kolla på exempelvis Wikipedia vart banden artisterna är signade om ni är osäkra eller kanske har flera än ett alternativ, haha.
ÅÅÅHHHH!! jag har letat efter denna bilden jättelänge. den har varit uppe i en tråd här på whoa förr, kanske för ett par år sen. askul. jag klarade alla!!!!!!!!!!!:D:D:D
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
ingen som fattat att citronerna med ansikten är lemonheads och att melonen med solbrillor är blind melon? sen är ju han som slår sönder pumpor smashing pumpkins, ålarna är ju eels och den lilla plastdinosaurien är ju dinosaur jr. den vita zombien white zombie (uppenbart) älvorna är ju pixies. sen är ju the police jävligt uppenbar, likaså the postal service och spoon. hålet i marken måste ju vara hole eller?
ojj, nu ser jag massa nya saker jag inte kom ihåg första gången jag såg denna bilden. jag har uppenbarligen inte klarat alla då. men de där människorna i tv-skärmarna måste ju vara television personalities. sen vad fan gubbarna på taket och människrona i fönstret är har jag totalt missat. någon som kan hjälpa en nigga ut?
Producent
2009-01-17 15:59
Berätta gärna vart ni ser dem... Som 50 Cent, jag förstår inte vart? Det är ett mynt på bilden, kollar du noga så står det "half dollar" på den, och alla vet att 50 cent är en halv dollar.
sen vad fan gubbarna på taket och människrona i fönstret är har jag totalt missat. någon som kan hjälpa en nigga ut? crowded house?;)
OKay mamma och jag har suttit ett tag nu.. ivär inte överens om allt text shadow och blur.. men i alla fall de här fick vi fram.. orkar inte skriva vart alla är dock... leta ;)Spoiler Eagles Eels Monkies Snakes Guns and roses Rolling stones petshop boys smashing pumpkins queen Green day shadow Beach boys the cars jefferson airplane wings madonna postman sharks zoombies fairtails Brian Fairy alice cooper SilverSpoon scissor sisters red hot chilipeppers police acrobate Sheryl Crow Blondie U2 Led Zeppelin Judas Priest The presidents The onions fifty cents Black sabbath urban cowboys back street boys prince BeeGees Upstairs bubblegirl blur six pistols blind melons Alice in chains yellow man Iron maiden pink the dead kennedy´s matchbox twenty corne crowded appartments the garbages the televisions personalitys white snakes black flag the seals the cypresshill deep purple radiohead kiss white stripes the doors emenem nine inch neels the gorillas velvet underground?
Producent
2009-01-17 17:35
tråkigt dock att du skrivit alla som vi har hittat redan :(
Skivsamlare
2009-01-17 18:27
Spoiler Talking Heads, i TV-butiken
konstigt. jag skickade med alla vi kom på bara ;) några kanske va nya.. ?
Spoiler Chicks on Speed (?)
Spoiler Peter ,paul & mary
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Spoiler Phish Monkees Seal The black Crowes Spoon
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Spoiler Bloc Party Sugarplum fairy
Spoiler The allman brothers band hole Dead Prez Ursäkta alla inlägg, men jag såg dem eftersom.
Man behöver nog inte skriva spoiler mer, är nog mest för att inte förstöra i början då de första inläggen alltid är synliga. Vi kör utan spoilertäcket f.o.m nu. Kan mannen ungefär mitt i gatan med en stereo till huvud vara Radiohead? Vem såg Metallica, vilka isåfall? Och vilka är drottningen som siktar mot en prins (?)?
mazlum Radiohead är redan taget. Drottningen är Queen, och prinsen är Prince. Inte så lurigt med andra ord ;) Drottningens vapen är Sex Pistols.
haha förstår inte det hära? ;D
fosho
tycker att gevären i rosorna kan vara både Guns n Roses och Bullets for my Valentine.
panic at the disco? Asså om man kollar på fönstren vid örnarna..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda