I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Rolig wigga freestylar och dansar pa samma gang

Övrigt - Webbsidor

2009-01-14 17:48

[Youtube] Rolig wigga freestylar och dansar pa samma gang

hahah sa skon

klippet ar fran Freestyle: The Art Of Rhyme, riktigt grym film som alla hiphopintresserande borde kolla upp!

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-01-14 19:40
Hahaha... Killen såg ju inte klok ut men var rätt skön må jag säga...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2009-01-14 19:58
Wigga är nog att ta i, han är nog medveten om vad han är... och han gör det fan bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-01-14 20:49
Han var ju rätt grym ändå :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-14 21:58
Varför förstör han allt genom att börja dansa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-14 23:07
yes han ar skillad! inget snack om den saken, har inte menat nat annat.

jo en vit snubbe som sager ordet "nigga" 7 ganger i en freestyle, dessutom omgiven av svarta snubbar som accepterar det (eftersom han ar en av dom), ar en wigga i min bok :)

behover inte ens vara nat negativt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2009-01-14 23:09
asso menar ordet wigga behover inte vara i nagon negativ bemarkelse.

2009-01-14 23:37
ne grym va han inte men hahah vilken ful jävla dans XD
Producent

2009-01-15 14:59

2009-01-15 15:57
han såg faktist inte vit ut, snarare ljus afroamerikan eller kanske mulatt :) men han han va väl rätt grym men dansen.... wtf? typ robotic egyptian dance

2009-01-15 20:02
tycker han ser ratt vit ut, inte svenne-vit men vit :)

skulle ju latt kunna ha svart eller spanskt blod i adrorna dock

Producent

2009-01-15 22:17
va? om man kallar en "nigga" för "nigga" så är man "wigga"? när var hur varför?

2009-01-15 22:42
Konstigt P20 nej "wigga" står för "white nigga", alltså om någon vit kanske pratar, beter sig (kroppsspråk och sånt då) osv osv som en afroamerikansk (tycker igentligen inte N ordet ska framföras).
Producent

2009-01-16 00:16
vittnesmål P19
no shit sherlock????????????????????????????? läs vad han skrev, sen vad jag skrev... suck.

2009-01-16 01:02
vittnesmål P19
står inte "wigga" för "wanebe nigger" rätta mej om jag har fel, men det är vad jag har hört iaf :P

2009-01-16 20:03

2009-01-16 22:38
floorless
hade sjukt svårt och avgöra om killen va grym eller värdelös. musiken, människorna och kvallen på klippet gjorde allt tattigt. nån annan som kan hjälpa mig och avgöra?^^
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2009-01-17 00:34
Killen är latino, och han är ju inte alls dålig?
Försök att kör en koreografi och freestyla själv :P..
Tycker det var nice, inte världsbäst freestyle men helt klart okej ^^
Follow the dao, right about....NOW!

2009-01-17 00:34
Konstigt P20 flåt' :'(

jaojao_ hmm de kan de ju iförsig också va , kmr inte ihåg, men antingen wannabe lr white

2009-01-17 00:39
Btw är dokumentären klippet kommer ifrån, ÖVERFET!
Follow the dao, right about....NOW!

2009-01-17 01:58
vittnesmål P19

Nar har jag sagt att en som kallar niggas for niggas ar en wigga? det beror ju helt pa sammanhanget, antingen ar man redneck racist eller som snubben i klippet som anvander "nigga" i raptexter (och formodligen till vardags) pa ett satt som om han vore nigga sjalv. Typ med betydelsen "snubbe" helt enkelt - Inte lika mycket en etnisk antydan.

2009-01-17 02:04
Fuzz

Ja eller hur! nog den basta hiphopdokumentaren som gjorts

Mos Def freestyle

2009-01-17 15:44
Oj skrev fel! det som jag skrev till vittnesmål P19 var egentligen riktat till Konstigt P20