I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Nystartad hiphopblogg!

Övrigt - Webbsidor

Producent

2009-01-10 18:11

[Hemsida] Nystartad hiphopblogg!

Det finns inte särskilt många hiphopbloggar i Sverige och de få som jag stött på tar främst upp utländsk hiphop. Själv lyssnar jag väldigt mycket på svensk hiphop och kände att det behövdes en samlingsplats där du som är intresserad av svensk hiphop kan hålla dig uppdaterad om vad som händer i hiphop-Sverige.

Här i bloggen kommer du framöver att kunna:

...läsa både exklusiva och tidigare publicerade intervjuer med såväl kända som okända artister.
...se video-klipp från live-uppträdanden, musikvideos osv.
...ladda ned exklusiva låtar samt övriga gratissläpp såsom mixtapes, netplays m m.
...lyssna på ny och fräsch musik från såväl kända som okända artister.
...hålla dig uppdaterad om kommande live-uppträdanden, skivsläpp m m.

Allt detta och givetvis mycket mer!

Jag hoppas att den här bloggen ska fylla ut ett stort tomrum och bli uppskattad av såväl artister som deras lyssnare!

www.DPSPOT.blogg.se

Den här bloggen kommer att uppdateras dagligen och själv känner jag väldigt mycket för det här projektet så jag hoppas att det kommer att bli uppskattat!

Ta en titt på bloggen, spara den i favoriter och håll er uppdaterade! Lämna gärna en kommentar också, antingen här eller på bloggen!

Mvh / David Persson @ DP-Spot