Vad har jag gjort? Jag har rätt att länka 1000apor
Ja visst har du det... :) Men den här videon var så himla tråkig! Från mig till er andra KOLLA INTE PÅ DENNA VIDEO!
MR-J för fan!
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
LÄGG NEER :'(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
skitbra ju
jag har alltid rätt.
Nu gick du fan över gränsen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja nu får du lugna ner dig, detta accepteras inte
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Du tok pluggar typ allt från 1000apor...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Vad har jag gjort fattar inte, någon admin hade väl plockat ner tråden isf?
men va fan.. sjukt att du inte fattar. gå och tarmskölj dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En sak fattar jag, det där är personangrepp... läs paragraferna! Om ni inte tycker det är roligt så kolla inte
I dont get it. De verkar ju vara en foljetång.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
MR-J P20 haha ta deras inlägg med en nypa salt :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Redaktionen
2009-01-02 07:09
Hehe jag vet, men tycker det är så roligt att såfort jag länkar 1000apor...
du är jue helt bränd, släpp det där förfan
AIK
Stop offtopic, focus on the clip
Vafan MR-J, alltid äre du... lägg ner
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
slag under bältet..
Its darkest before dawn
aj, inte igen. Kan någon sätta stopp för dessa kamikaze attacker?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Det är verkligen inte bra. 1000apors sketcher är helt sjukt dåliga
HAHAHA MR-J !!!!!!!111111111
fullfjädrad när jag kickat en gås..
"the office" Jävligt kul serie som är rätt poppis, folk som diggar det gillar helt klart 1000apor:s humor. Fattar ni inte hur bra dom är!
ah men va fan...
nu har du haft denna tråden alldeles för länge lägg av nu jag blir så trött :D ska gå o sova
MR-J P20 The office är sjukt mycket bättre humor, om vi pratar om den brittiska versionen.
MR-J P20 Hur många kilometer kuk har du sugit på Shulmanbröderna än?
Haha men ge er att uppa tråden om ni inte gillar, jag tycker det är bra ni inte än sen då? Tror ni ens att jag tar åt mig för att ni "dissar" min humor? Låt denna tråd dö istället så jag kan posta ett nytt klipp när det kmr något bra!
Den avgörande skillnaden mellan The Office och 1000apor är att The Office är jättekul medan 1000apor är jättetråkigt.
Haha, whoa <3
^ Smart sagt.
jag står lätt på Mr-J:s sida! bröderna Shulman han inte slås under bältet, inga fler? synd bara att det inte var den fula med mörkt hår som började gråta.
amen nu får du osså ge dig humptyhump.. bump
aldrig att jag ger mig, inte konstigt att han blir dumpad, han ser ut som en bajskorv i ansiktet.
det gör han faktist!
haha fan vad ni håller på!
banna MR-J på livstid!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Så kommer den där också! Ta bort tråden, det spårar ju bara ur!
Deras sketcher är ju skittråkiga. Om nån tror det är på riktigt kanske han garvar, kul för den isf.