[Video] Min lillebror skär sig på handen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du menar för 12 snart 13 år sen? och roligt vågar jag inte säga att de var, tyckte lite mer oansvarigt och ge en pojke på 5-8 år en kniv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahah det enda som var roligt var den fula dialekten :p
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
HHAHAHAHAHA "försiktig så du inte skär dig på händerna" 2 sek senare.. "Gjorde han det på en gång nurå?"
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Heh, kameramannen låter som en pedofil. :)
Massive_ P18 Varför skulle det vara oansvarigt, det är snarast bra att man lär sig tidigt så att man inte gör fel senare.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Varför skulle det vara oansvarigt, det är snarast bra att man lär sig tidigt så att man inte gör fel senare. Varför inte ta allt då ? Vapen, bil etc.
Klart att småbarn inte ska ha kniv!
Hoppas du var ironisk :P
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Negative vf skulle man vilja lära sig tidigt? och vf skulle de ens vara bra? tror inte det är en mega egenskap en unge på 5 år behöver
Producent
2009-01-01 17:56
klart grabben ska ha sig en förskärare
En kniv är inte ett vapen. Det är ett verktyg. Bara för att ni är inskränkta stadsbor som aldrig snickrar, bygger något, skär mat, går vilse i skogen, med mera, så betyder inte det att andra personer inte behöver det. Klart ungen ska kunna snida och hantera en kniv. Självklart handlar det om att lära ut tidigt, inte ge ungen en kniv och hoppas på det bästa.
Producent
2009-01-01 18:14
Haha, väldigt sällan jag går vilse i skogen faktiskt. Good point
Negative Bara för att ni är inskränkta stadsbor som aldrig snickrar, bygger något, skär mat, går vilse i skogen , med mera, så betyder inte det att andra personer inte behöver det. hahaha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
croim haha precis vad jag tänkte skriva
JONIS REST IN POWER
Hehe ja man kan ju gå vilse i stockholm.... Man vet ju aldrig vem som kommer runt hörnet.... :D
Hehe ja man kan ju gå vilse i stockholm.... Man vet ju aldrig vem som kommer runt hörnet.... :D Jag menar ju det, jävla betongdjungel.
Hur gick det för honom då. Är han snickare idag?
Hehehe nej han fick 10år för dråp.... :D
Som sagt. Fett oansvarigt, att ge ungen en kniv utan att lära honom hur man täljer.
"Ice cold liqour, the way I like it. Reminds me of Siberia.."
Hehehe nej han fick 10år för dråp.... :D HAHAHAHAH fyfan va de fick mej att skratta!
Som sagt. Fett oansvarigt, att ge ungen en kniv utan att lära honom hur man täljer.tack! man kan ju inte ge en unge en kniv och hoppas på att han kan. för det såg ju inte direkt ut som vm i täljning
Massive_ : Det glädjer mig att du blev glad :)
Jag blev inte glad, jag vill fortfarande veta ;(
yet_schooled P21 jag antar att han gick vilse i skogen, och eftersom han skar sig i fingret så tog han aldrig mer i en kniv.
Man kan ju åtminstone säga åt ungen att tälja "från sig" och inte "emot sig" jävla crackfarsa
Negative Jå, för jag är ju född och uppvuxen i en liten förort till Stockholm och allt som hör därtill... Till råga på allt så har jag verkligen ingen aning hur ett barn funkar, för jag har aldrig varit i närheten av små barn.. you got me all figured out, don't you ?
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
hhahahahahhahahah förlåt om jag förolämpar din farsa eller nått men FAN VA FULT HAN SNACKAR hahahahahahahhahahah made my fucking day asså och jävligt sant han sa inann i tråden... det FÖRSTA man lär en unge innan han ens börjar tälja, är att man täljer ju fan IFRÅN kroppen och inte emot.. ???
ni borde ha lärt honom hur man säger det korrekt istället, skär sig i handen heter det väll? ganska viktigt faktiskt, annars skär han sig ju bara på handen (utan att ta den minsta skadan...)