[video] "nördar" söker skådespelare till sin Naruto-film
Kan dom vara serri med det?
2.46 haha dör... Kan inte någon skriva NU! om dom är seriösa eller inte?!
Kan vara en fulaste sak jag sett, den som sitter bakom han med glasögon.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
den*
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha, så jävla roligt när han pratar med sin dåliga engelska
Sign me up! Bara jag får ligga med henne så är jag Kabuto och Sasuke samtidigt...
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
GhostfaceKillah du är fullt medveten om att det är en kille va?
Kaneida - Den dära hon/han.. Hon/han som pratar, lite och ska vara Kakashi, är.. en Han ? Nej.. Tjejröst dude ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Ja, just deeeeet! Dåso, tack real monkey!
HAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
haahah, detta är fan det mesigaste jag vet tror jag
Haha, den filmen va grym !
Så jääääävla gött att dom är i en gympasal hahaha!
denna måste verkligen ses
Kaneidas post är ju sjukt rolig dock! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En massa videos och en massa skäl till att man inte kollar på sånt naruto. Man vill ju inte bli som dom..
Jag har ingen personlighet
Haha spännande den Kaneida länkade :D
hahahha, helt retarded, allt!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
som fan, men jag kan inte fatta hur dom kan vara så tard på första klippet...
hahahahahah den lilla tjocka i bakgrunden ser ut som mazarin från Loranga-böckerna
ahhh jag döööör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha flummigt
Kan inte sluta kolla på den, så jävla rolig!
vad i helvete är naruto alla snacar om det
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Överhypad skit-manga, eller anime eller vad dom kallar det.... har varit poppis som fan förut och nu verkar det vara det igen. Handlar om någon unge som bor i skogen och ska bli ninja....
haahaaha okej verkar ju överfett
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
tycker inte klippet är roligt egentligen, bara jävligt tragiskt
HAHAHAHAHA You stupid idiot!
"You stupid idiot, why do you SINK you can defeat me"
Handlar om någon unge som bor i skogen och ska bli ninja... haha :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
hehe det gör ju typ det vad jag har fattat
fyfan. Detta är ju rent guld alltså! Det är sånhär wild shit man har internet för att få se! Hoppas dom gör filmen!
naruto fo life!
Jag e med om jag får vara Kakashi.
Aspergers...
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
hehe det gör ju typ det vad jag har fattat Jag förstod det. Jag tycker det är rätt roligt vilken skev uppfattning du har av naruto. Jag menar, det är en Anime. Många kopplar antaglöigen ihop all Anime med Pokemon och Sailor Moon, och alla får tycka vad de vill.
Men innan man dissar och pratar om hur lööjligt någonting är så tycker iallafall jag att man ska ha en relativt korrekt uppfattning om vad man pratar om =)
Men men, det spelar ingen roll. Detta är whoa liksom :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Jag vet lite vad det handlar om, men fattar inte vad det spelar för roll? Klippet är roligt iaf, sluta snälla.
MR-J: Det spelar ingen roll. Det var precis därför jag skrev; "Men men, det spelar ingen roll." i slutet av mitt inlägg. Men detta är Whoa, och här får man haka upp sig på vad folk säger.
Såg det nu, sorry! Edit : Det är du på klippet va? :)
HAHAHAHAHA mephisto är på klippet :D efter 10 minuter så googlade jag mig fram till att det var Mephisto :D
"U stupid idiot..." hahahahaha :D