I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] längesen jag garvade så hårt! haha

Övrigt - Webbsidor

2008-12-24 16:04

[video] längesen jag garvade så hårt! haha

Känns lite taskigt dock eftersom det uppenbarligen e nåt fel på grabben men jag kan inte hålla mig från att garva mig helt tårögd. så jävla skön

här är orginal-klippet som är fett kul men ni måste kolla remixerna under, där dom har klippt om skiten så det blir helt andra sammanhang etc

Cat On The Grill (han rappar om sin favoritmat, grillad katt)

Dirty Mix (han rappar om när han knullade Rosie O'Donnell)

Soul Mix

Funk Mix

haha jävligt fet musik dessutom!

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-12-24 18:47
Hahahahaha, sjukt :D
Mad flow!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-12-24 22:11
Orginalet är typ mitt favoritklipp på youtube. Det är så tragikomiskt.
Det har allt från lyteskomik till den där "jag kan inte titta fan vad awkward!" känslan.

2008-12-25 02:39
jag tycker inte det är så roligt.. tycker han är rätt fet bara ^^
Get Random!

2008-12-25 02:57
jag gillar när det blir helt tyst och sen i nästa sekund se han komma upp i splitvisionmode, skön effekt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-25 09:41
Tycker inte heller att det var kul. Han är ju grym för att vara utvecklingsstörd liksom.

2008-12-25 11:24
Haha aa den är gammal men så sjukt fet!

Jag tror inte han är utvecklingsstörd, bara jävligt crackad!

2008-12-25 13:02
Klart han är utvecklingsstörd, det ser man klart och tydligt.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-12-26 00:49
HAHah asså tyckte org. klippet var ganska rolig men remixerna tyckte jag var kassa, FÖRUTOM "Cat On The Grill", jag skratta så jävla hårt åt den xD!

2008-12-26 03:46
Jag tycker Dirty Mix är sjukt rolig också. Dock kanske roligare om man vet hur Rosie O'Donnel ser ut haha:

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-12-27 11:03
Han är ju bättre än mig iallafall:D
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2008-12-27 13:02
hardcore dude
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2008-12-27 21:49
ja asso jag skrattar inte för att han är DÅLIG eller nåt. Jag tycker han e fett ball o kommer ju faktiskt med en del feta rader t ex "No wonder why he came out - He already in the gay parade!" haha. och särskilt imponerande om det är off top of the dome, vilket det faktiskt låter som att det är.

Skrattar för att han e så skön o låter och ser så jävla rolig ut. Och att hela situationen är så akward när han kommer av sig helt och allt blir tyst

2008-12-28 03:51
remixerna va jävligt bra. sjukt bra klippt. :D
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2008-12-28 10:46
Am the beeest mayne.
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-12-29 08:52
haha fyfan
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-12-30 00:21
haha, domaren i mitten är så jävla skön efter den första snubbens uppträdande..han vet liksom inte vilken pose han ska köra på så det blir nåt mellanting hela tiden.
don't watch me, watch yourself

2009-01-01 20:45
hahahahaha
"Ice cold liqour, the way I like it. Reminds me of Siberia.."

2009-01-01 21:57
Misstänker att de plockar90% av allahär inne inkl mig, det är fan imponerande iom att det är en särskole uppvisning! Respecta!