I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[aftonbladet] Lille hitler fick ingen tårta

Övrigt - Webbsidor

2008-12-18 12:22

[aftonbladet] Lille hitler fick ingen tårta

Länk till http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4021632.ab

Fan va king att döpa sitt barn till Adolf Hitler!

jag har alltid rätt.
Skivsamlare

2008-12-18 12:44
Haha. Det här var lite väl over the edge alltså. Att överhuvudtaget döpa sitt barn till Adolf Hitler även om man är nazist. Njaaaaaa. :P
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2008-12-18 12:45
Inte "king".
Ganska roligt med syskonens namn Joycelynn Aryan Nation och Honszlynn Hinler Jeannie.
Galet korkat.
"Varför får vi ingen tårta?!?!?" Idioter

Det är inte första gången det händer heller... De borde kanske tänka om?
Våld lossar inga skruvar!

2008-12-18 13:14
sjukt roligt :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2008-12-18 13:29
Stackars barn, kan tänka mig hans uppväxt haha. Men chansar på att killen byter namn i äldre år. Stannar han med det namnet lär han få sig endel påhopp tror jag nog..

Nog för att föräldrar vill döpa sina barn till kontiga,roliga eller orginella namn, men detta tar fan priset!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-18 13:31
stackars barn.

Det här är inte rättvist mot våra barn, hur kan ett namn vara stötande?

haha, dom pratar om rättvist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-18 13:38
Föräldrarna måste vara skadade på något vis. Hur fan kan man göra nåt så hemskt mot sina barn bara för att få lite uppmärksamhet ? Dom tänker ju inte ett skit på att deras barn förmodligen kommer att ha en hemsk uppväxt och bli utstötta livet ut om dom inte byter namn.
Vila i frid Daniel ! 091030

2008-12-18 13:46
Cakewrecks var först

Hans syster heter något så fint som Aryan Nation...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-12-18 14:02
det sjuka är ju att namnen blivit godkända...kan ju lika gärna döpa ungen till Usama Bin Laden...skulle dock inte förvåna mig om det också blev godkänt...jävla amerikaner...
tut!

2008-12-18 14:11
"Tycker inte att raser ska mixas" Nä förfan inte jag heller, jag skulle seriöst döda min avkomma om den hade gener från sånt jävla avskräde. Eeuw!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-12-18 19:04
dewilicious

Haha. Word. De kan gärna få idka inavel för min del alltså. Tillslut blir de väl (kanske redan är?) så muterade att de inte kan reproducera. Gött för oss "vanliga" människor!
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2008-12-18 21:01
Familjen är inte rasister, men odm tycker inte att raser ska mixas.. VA? Jävla idioter, ni är rasister jävla svin.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-12-18 21:36
Sorglig familj :/
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2008-12-18 21:45
Fy fan, synd om ungen ju..
Han kommer ju få spö varje dag när han blir lite äldre pga sina parents..
Henkish a.K.a ProNooB.

2008-12-18 22:39
Bara i USA, kan man:

*Ha hakkors både på väggarna och händerna men ändå inte vara nazist - bara "fascinerad av tysk kultur" Han kanske skulle nöjt sig med en tysk flagga och en tyroler-hatt?

*Odla en riktig redneck-hockey på sin blott treårige son, utan att folk i omgivningen ser något stilbrott i detta.

*Vara nazi (oavsett vad han säger) men ändå ha långt flottigt hippie-hår. Undrar vad den tyska 30-tals kulturen skulle haft att säga om hans uppenbart surfar-pundiga framträdande.

2008-12-18 22:58
Jak er inavelen hest...
Blunted in stockholm

2008-12-19 00:40
Film på aftonbladets hemsida...

Jag halvciterar Doggelito. "Till viss mån har han rätt, men inte rätt att..." förstöra sina barns liv genom att vara förjävla vidrig...
Blunted in stockholm

2009-01-20 03:34
Plötsligt dyker A Boy Named Sue upp i hjärnan. Misstänker att åtminstone en av dessa tre ungar kommer växa upp till att om inte hämnas, så åtminstone ta avstånd från sina föräldrar.

2009-01-20 12:29
haha detta är ju helt underbart.

RECLAIM THE NAME!!!!!
få tyst på ungen kvinna!

http://myspace.com/the1manboyband

2009-01-20 16:21
Han fick väl en omhändertagning och fosterhemsplacering i present så vafan gnäller de om..
http://www.earforcefm.blogspot.com

2009-01-21 07:00
fett om han växer upp till President :)
Get Random!

2009-01-22 09:33

2009-01-24 06:04
Den riktige Adolf lär ju inte heller fått tårta som liten... och så upprepar sig historien ;)
Negative, negative.
Our destination is Gaza.