Svenskar fast på flygplats i USA – Jag vill ju bara hem till jul, säger Johanna Bergenholtz, 27.
ajt?
Producent
2009-12-21 19:52
Måste ha rymddräkt som skydd mot solen Hjälm, handskar och skyddsväst är ”dagens outfit” för David Middleton – varje dag.
Tioåringen från Worcestshire lider av extrem solallergi som annars skulle ge honom brännblåsor efter bara ett par minuter.
One Day.
Producent
2009-12-21 19:58
Hon var störst och ville dö Succébloggaren Isabella Löwengrip var utfryst och ensam.
One Day.
OMFG!! hahahah whattaaa richard knöös på bilden i första inlägget är ju fan min släkting. hahahahha!! :O shiit, blev lagom chockad! har inte pratat med honom på flera år xD puss på den som laddade upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FÖRFALSKNINGEN. Billie Borg hade en T-shirt med texten "ABSOLUT HEMBRÄNT" på sig när klassen skulle fotograferas till skolkatalogen. Det gillade inte fotografen som i stället kopierade in en Nalle Puh-bild på det färdiga kortet.
Toastare
2009-12-23 11:22
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2009-12-23 11:25
Toastare
2009-12-23 11:30
Kom ihåg att länka också när ni lägger upp.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Espen Schønningsen ringde den norska nummerupplysningen. Samtalet tog 17 sekunder. När räkningen kom höll han på att trilla av stolen.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator
2009-12-28 21:19
Är norskar alltid glada oavsett vad som har hänt dem? Gick de runt med ett leende på läpparna och glada röster när tyskarna invaderade dem också?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
"Polisens foto visar resterna av Umars söndersprängda kalsonger."
I wanted a mission, and for my sins, they gave me one.
haah att folk inte lär sig..
Producent
2009-12-29 13:45
Vill lämna tillbaka adopterade sonen psykiska störningar Tre år efter adoptionen, tycker paret Wescott att pojken är för ohanterlig och vill häva adoptionen. http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6354318.ab
Herregud.. Ungen mår säkert mycket bättre av att dom går ut och pratar med medier.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
"Mark: De har förstört Los Angeles"
"LONDON. Skådespelaren Mark Wahlberg, 38, vill att David och Victoria Beckham ska lämna Los Angeles, skriver Daily Star.
Skådespelaren, med ett förflutet som popidol och kalsongmodell, tycker att paret Beckham förstört Beverly Hills sedan de flyttade dit.
– Vi har fått paparazzi-fotografer överallt sedan dess. Jag tar kraftigt avstånd från sådant. Och vi vill inte ha er fotboll heller, ska stjärnan ha sagt enligt tidningen."
haha..
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Källa: aftonbladet
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Den här hör hemma här
Diana Åkerström och Patrik Lundblad med dottern Evelyn känner sig kränkta över mottagandet på butiken i Åsele. Foto: jan Johansson Butik hotade med polis 13-åriga Evelyn hotades med polisanmälan om inte ett gammalt snatteri klarades upp på butiken Fräck och Fin i Åsele. - Varför gick de på mig? Jag har inte gjort någonting, säger hon.
Producent
2009-12-30 16:07
oooh morsans bölface är priceless :D om denna tråd inte blir årets, ja då ska jag börja tro på att jorden går under 2012.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Handen på kinden, "puppy"eyes, det blir bara bättre och bättre i tråden :D Konstigt håller med, årets tråd!!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Toastare
2009-12-30 22:46
**tråden rensad** Inga stötande bilder som t.ex lemlästade husdjur. Även om en tidning, och hundägare, gjort det omoraliska valet att publicera sånna bilder.
Gunnar Gren fälld - av en plogbil HAhahaha fan vad braaaa hahaha!!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Soft med RSS-feed på denna!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rallare HAHA! Min månadslön på att han har kvar den!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
jävla rallare. Skulle nyss posta den :P
Fan ta den som postade färjan-håkanbilden före jag hann :(
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Joleen, 39, överlevde en svår bilkrasch.Två år senare lider hon fortfarande – av sexlust som är omöjlig att stilla. http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article6326428.ab
Est. 1984
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Protester lyckades inte rädda kiosk i sporthall Fikat är över. ”Jo, men alla tycker: Ska man själv ha kaffe med sig? Ja, så får det bli” säger Bengt Malmgren.
http://sydsvenskan.se/omkretsen/kavlinge/article617311/Protester-lyckades-inte-radda-kiosk-i-sporthall.html
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
Hittade denna när jag rensade bland bokmärkena:
I sin nya video, ”Jag är osynlig” dansar sångerskan och skådespelerskan Regina Lund, 42, runt naken. Det var alldeles för vågat för Youtube som efter bara fyra minuter tryckte på censurknappen. Videon ligger kvar på sajten men i en betydligt suddigare version där det inte ens går att ana en endaste liten bröstvårta. – Jag visar inte mer naket än en naken ikonbild i vilken kyrka som helst, enda skillnaden är att jag är kvinna. Hade samma video gjorts med en man hade den fått ligga kvar, säger hon till Klick! Låten kommer från nya albumet ”Dare Regina Lund” och handlar om en misshandlad kvinna. Sångerskan valde att vara naken för att uppnå samma bild som Jesus på korset. – Varför ska manligt lidande ha en symbol och inte det kvinnliga? frågar hon sig. Underbart!
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Regina Lund. Sveriges i särklass underligaste kvinna.
Han fanns inte där när hans mormor dog. Han hann inte med sitt hjärteprojekt, dansskolorna. Och kändisskapet gjorde det omöjligt att finna kärlek.
”Let’s dance” blev syndabocken för allt.
– Då ringde jag TV 4 och sa att jag ville hoppa av inför den här säsongen, berättar Tony Irving
Gammis Christer Olsson, Leif Stenlund och Leif Lindström i vänsterpartiet vill att UD tar Ramazan Kizil i försvar.
– Domen är ett brott mot demokrati och mänskliga rättigheter, säger de.
De samlar in namn för att visa solidaritet
- Istjockleken är mellan noll och tio centimeter under snön. Livsfarligt tunn och osäker, säger Anders Höök som här provborrar Bysjön
Fasen, hittade en till!
Tågstoppsdebatten har varit den stora debattffrågan i Avesta under 2009. Agneta Thörnqvist tycker den är snedvriden. - Många tycker mycket utan att ha kunskap och fakta. Men nu har vi att följa resultatet.
äckliga elitz, jag hann bara blinka så snodde du åt dig 1000ende inlägget! >:@
Inte alls med min mening, inte varje dag man får skriva inlägg 1000 i en tråd :) wohoo
Producent
2010-01-12 13:49
men dina bilder och inlägg har knappt något med tråden att göra :/ det är ju inga "tycka synd om MIG bilder"
Jaja Mod får väl ta bort dem då så blir ditt inlägg nummer 1000
Haha, Regina Lunds video var ju helknäpp. Hon har en ganska fin kropp dock. Får jag stryk nu?
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka
Producent
2010-01-14 23:01