I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] En kille som kan sparkas sjukt fort!

Övrigt - Webbsidor

2008-12-07 03:37

[Film] En kille som kan sparkas sjukt fort!

2008-12-07 11:04
Vilken klenfis!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-12-07 17:09
slöseri med tid!

2008-12-08 00:20
häftigt, nu kan han döda extra snabbt!
Våld lossar inga skruvar!

2008-12-08 02:00
En som slår snabbt

2008-12-09 14:42
är det inte buakaw på första videon?
Rappare

2008-12-09 17:57
AAZ: ja det är det.
 Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom

2008-12-09 19:38
Alltså, så snabbt var det ju inte.. kanske snabbt för att vara Muay Thai men thai sparkar är inte gjorda för att vara snabba, dem är gjorda för att vara hårda. Finns andra kampsporter där dem har snabbare kickar med mer snärt i.. t.ex Taekwondo.

..besviken =/

2008-12-11 18:48
han som slog va ju sjuk haha
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2008-12-11 22:36
Han som slog missade ju varenda slag, tom när han saktade ner det i slutet missade han. Visst att det är ballt att slå fort, men man måste ju ha lite kontroll också.
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2008-12-12 00:31
dom skall vara snabba också. dock går det inte att slå så snabbt då man han en annan rörelse än t.ex Taekwondo för att få mer kraft i dem.
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2008-12-12 00:49
är det itne nått i stil med sticky fingers den stilen heter ?? han som slåss ?? har för mig den legat uppe på whoa förut... förövrigt så hur coolt är det att slå sådär snabbt me den den styrka han har där ?? visst vi slåss du slåss som han och jag slåss hårt ?? han har deffenitivt inte samma snabbhet om han ska ha kraft i de där slagen...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-12-12 01:02
hajjar ingenting men ja det är väll klart det är så?
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2008-12-12 08:36
äh båda två sög ju...det enda som gäller är rallarsvängar utan kontroll! svinga allt du bara har...antingen missar du och du dör eller så träffar du och den andra är väck =D
tut!

2008-12-12 14:18
Tha_SlaYer P20

visst vi slåss du slåss som han och jag slåss hårt ?? han har deffenitivt inte samma snabbhet om han ska ha kraft i de där slagen...

You on drugs?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-12-12 14:50
Illsnidig: vet du vem det är i första videon? känns som att man har rätt kass koll på muay thai om man är besviken på någon Buakaw Por Pramuk gör.. overkligt bra fighter.. vet du vad det krävs för att sparka som han gör och ha kraft i sparkarna under tiden.. sedan var det väl inte den roligaste videon men ändå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-12 14:56
Patito: skojjar du eller? klart han missar.. det är avsiktligt men det förstår du nog? den andra killen hade inte mått så bra efter 20 slag mot strupen om killen träffade..

wing tzun tror jag det är.. cool kung fu variant, rätt effektiv tror jag, men självklart är det mycket show också och krävs ju att man är jävligt skicklig om det ska bli användbart..

jävligt svårt att få in en sån kombo som han gör i ett riktigt slagsmål men gör man det så lovar jag att det inte krävs så mycket kraft om man träffar med 8 slag på strupen under en sekunds tid för att få en bra effekt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-12 16:36
vrf skulle ja det ? ja missade slänga in en punkt/ett komma eller vad fan ja borde slängt in...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-12-12 16:45
Tha_SlaYer P20

Haha, varför vill du göra saken värre?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Groupie

2008-12-13 16:46
vore ju ballare att se en fight med han istället för att slå på mids eller vad det heter.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!