De där var ju faktiskt jävligt intressant, sjukt att man inte hört något om det tidigare :)
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Shit, hur fan kan man ha missat detta?
Intressant som fan. Vem fan visste detta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Fan vad ballt. Hade ingen aning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coolt!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
var faktiskt jävligt ballt. undrar hur pass det stämmer. tycker solen borde vara större i skala
Globen är ju 110 m diameter och merkurius är 25 cm diameter. Låter väll ganska bra?
tycker det låter som solen e för liten som sagt
HAH! det visste jag!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Men haha, redan xD
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator
2008-12-05 00:01
Fett! Hade ingen aning.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Varför funkar inte första länken för mig, buhu!
Haha hur fan kan man ha missat det här? helt sjukt imponerad blev jag.
Can't break necks in boxes
Fantasifullt vill jag lova och som sagt varför visste man inte det här??
HMOR
Sidan säger ju att de andra planeterna inte är skalenliga? Spelar ju ingen roll då vilken storlek "solen" har om resten inte är skalenligt. Måttligt kefft
mama said knock you out
DegenereraD Det läste aldrig jag, nu blev det genast mycket tråkigare. Men fortfarande ganska ballt såklart...
Producent
2008-12-06 01:55
DegenereraD P28 Det var väl en liknande som fanns i UK som han snacka om där. Den i stockholm är alltså helt skalenlig
Producent
2008-12-06 01:56
Helt sjukt föresten. Varför skryter stockholm inte om detta?
Detta var ngt nytt för mig, ganska så nice faktiskt!=D
No you!
det var ju ännu utförligare på den engelska wikipediasidan:
Sweden Solar System hursomhelst, så är idéen lysande. förvånas lite över att detta helt lyckats gå mig förbi. och uppenbarligen många av er andra också? konstig marknadsföring på detta projekt och arkitektur.
The_Donut P18 Ah, my bad. Skummade nog igenom det lite för fort
mama said knock you out
förtom det intressanta med den stora modellen av solsystemet så är det ganska roligt att uppe till höger kan man se att ett av dom vanligaste sökorden på den sidan är "sex offender"
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
-ToaD- P21 nope, det genereras beroende på vad man oftast söker på själv. Hos mig står det t.e.x Hip-hop :D
Jag visste och trodde alla andra visste också.
yessir: ifall det var så så hade de nog bara varit tragiskt :D
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Fascinerande! Du vet hur man levererar kuriosa du, Louder. Det som förvånar mig mest är avståndet mellan himlakropparna. Har solen globens storlek finns jorden alltså 7 600 m därifrån?!?! Trodde att de låg något närmare varan.
/nej förresten jag tycker tvärtom!!
Illegal Det som förvånar mig mest är avståndet mellan himlakropparna. Har solen globens storlek finns jorden alltså 7 600 m därifrån?!?! Trodde att de låg något närmare varan. Globen har ju inte solens storlek, den är bara skalenlig. Jag vet inte exakt hur långt avstånd det är mellan solen och jorden, men jag är ganska hundra på att det är mer än sjuochenhalv kilometer.
pung P18 Självklart pratar jag om det proportionella avståndet och inte det "exakta". Trodde det var uppenbart men jag var kanske otydlig.
/nej förresten jag tycker tvärtom!!
Okej, jag blev lite konfunderad där. Jag ber om ursäkt :)
Producent
2008-12-08 21:16
Globen har ju inte solens storlek, den är bara skalenlig. Hehe... nähä?!
Men om du kollar på Illegals inlägg så är det väl inte så konstigt att man missuppfattar? Det finns många puckon på Whoa, nu var inte Illegal ett utav dem men han kunde lika gärna ha varit det.
Producent
2008-12-08 23:23
Haha javisstjavisst, hoppar inte på dig. kul mening ur kontext bara.