Kunde: Tom Waits Greg Graffin Kunde inte: Ulf Lundell Aesop Rock RZA
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Kunde ingen jag tänkte på och då hade jag ändå stora namn
Fan va shysst han kunde dr house. Som för övrigt är min idol!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omg.. Gissade ratt pa: Method Man Pippi Langstrump Nalle Puh Iggy Pop Snoop Danny DeVito Johnny Depp Jimi Hendrix Biggie Robinson Crusoe Jay Leno Gissade fel pa Pharrell Williams Bjorn Borg Shaft Mike Myers J Dilla Beetlejuice (han gissade pa Justin Timberlake hahahha)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
klarade inte Leo decaprio DJ premierklarade Tupac
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Shiit, han kunde: Marlon Brando Chris Brown Carlos Santana Shaquillie Oeal That boy is good!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AHHHHH ! shiiiiit ! jag vill inte...det funkade alldelesför bra ! MINDFCUK !
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
shit, han klarade kung carl gustaf. jag tror han hade lite problem med nationalitet först men det gick ju vägen
http://www.kommandot.se/wp/
jag tänkte på Will Smith, han sa Chris Rock ;P
bla.
dubbelpost, men han klarade vanilla ice också :D
bla.
Han hade fel, vilken sämst jävel :)
Han satte Corey Taylor men de var ju efter 1 miljon frågor.. skulle jag med klara av ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
.. Fast han var grym på Hitler. hahaha
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Han lyckades med Henrik Larsson-.
HELSINGBORGS IF!
bperb P27: Fan tog med kungen, men hur fan visste han det..?
Jag har ingen personlighet
Tom waits! Varför tänkte du på han? hahha Gissade rätt på Jigga
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Han klarade Göran P. Fan va imponerande!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
han kunde de flesta alltså
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Fy fan.. bara provat en gång.. Jag tänkte på Chewbacca.. Sen sa frågade han helt plötsligt om min person var med i Star Wars.. då visste jag att det skulle bli rätt
Rätt gissade: Rambo Ash i pokemon David Beckham
Han gissade på nalle puh, jag gissade på bamse. Så puttinuttit, MEN DE E FEEEEEL!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Det är inte lätt att knäcka denna jäveln alltså.
fan! han klarade ju nästan ingen, elle avr rättare sagt han klarade 1 av 7, och då var de jesus
...
han kunde gud haha vilken ful bild d va
inte lika imponerande när man vet hur det funkar.....
mhm
Rätt: Kevin Smith Jason Bourne Dr. Gregory House Sookie Stackhouse Fel: Peter Stormare DJ Muggs (Han gissade på David Guetta...) Gabriel Iglesias (Han gissade på Jeff Dunham)
Would I shit you? You're my favourite turd.
Jag tänkte på Britney spears han svarade Jamie Lynn Spears
...
haha, han gissade fan rätt på whoopi goldberg! det är imponerande fanimej.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
skipp hur funkar det då?
tänkte på clinton så när frågorna började ramla in så trodde jag att han skulle gissa på bush, allt pekade mot det.. men det blev clinton! skipp, berätta!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
April O'neill Pedobear Kratos Ratchet Clank ...är några ganska balla som han klarade. Dock lite besviken över att han inte naglade Björn Gustafsson.
Man kan ju se details och allt sånt ju, inte så svårt att lista ut..
Producent
2008-11-25 21:18
Hehe rätt sjukt. Klara Lupe Fiasco.
Hahahaha. Jag tänkte på Shane MacGowan, han gissade på Per Gessle xD
Redaktionen
2008-11-25 22:35
jag tankte pa TAKI 183 han tankte stephen king
namaste
shit tänkte på jim morrisson o svarade en del i dont know .. men fan känns rätt sjukt att han prickade den hehe
Klarade inte Redman(!)
Rock out with your cock out!
Producent
2008-11-25 22:58
gissade fel på Reese whiterspoon och Mette-marit gissade rätt på pharell williams
Nu satte han Necro...jag har lekt hela kvällen.
Han satte inte Necro för mig. Däremot sultanen i Aladdin :)
Jag fick ganska schyssta förutsättningar för att klara Necro. "Does his name mean something?", "Is he fat?", "Is he jewish?", "Does he have a brother or sister?" osv...
haha. tänkte på liam norberg och det vart ricardo pereira , uhm
Kunde inte: Al Pacino Lupe Fiasco Alborosie Dr. Alban På Alborosie så gissade han Dr. Alban, så jag var tvungen att testa om han kunde Dr. Alban, men icke. Inte speciellt imponerad, kunde ju ingenting.
För att testa honom lite var jag tvungen att ta George W Bush, och honom, tro't eller ej, satte han mitt i prick. Fortfarande inte speciellt imponerad dock.
Webmaster
2008-11-26 09:45
Lite coolt iofs .. fast frågorna smalna ju av rätt fett på slutet. Undrar mest hur fan de pussla ihop databasen :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Ja, det måste vara rätt seriösa grejer. Eller så är det skrivet i python som magiskt fixar allt, som bekant. ;)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.