I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Stenhård gammal tant som är riktigt rapp i käften

Övrigt - Webbsidor

2008-11-22 22:38

[Video] Stenhård gammal tant som är riktigt rapp i käften

Jag har gjort dom här kort-filmerna som nådde en viss popularitet några år sedan. Tyvärr så dog min mormor några månader sedan och vissa i släkten ville att jag skulle ta ner filmerna av respekt för henne, men jag har märkt att dom spritts vidare av till alla möjliga videoklipp-sajter, så det e nog lika bra att ha kvar dom.

Själv så tycker jag bara att det är kul att folk diggar filmerna och jag hoppas folk fattar att det är

helt och hållet skådespel

Ville understryka det. Mormor var den bästa människan jag känt och ärligt talat har jag aldrig ens hört henne svära på riktigt haha (hon bodde tillochmed på ett kloster under sina sista år). Jag har skrivit dialogen, filmat och redigerat - och hon vara bara skön nog att vara med på noterna :D

hoppas ni diggar!

Del 1

Del 2

Del 3

2008-11-22 23:35
Beklagar sorgen!
Jäkligt skön mormor måste jag säga, bra jobb från din sida också.
De var underhållande :)

2008-11-23 01:02
Sköna klipp! ännu skönare mormor!

2008-11-23 02:04
hahaha, helsjukt!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-11-23 02:13
Beklagar sorgen..

-Visste ni att man kunde köpa lakrits förr i apoteket?
- Kan man itne göra det i affärer?
- Gunnel, din son är uppkäftig..

haha.. skön^^,
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-11-23 02:59
Är det DU som gjort dom? Dom är så jääävla klockrena! Kollade på dom för måånga år sedan med mina polare. Fyfan vad vi garva!

Vila i frid, verkligen! Du var bäst.
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2008-11-23 04:58
tack people, det uppskattas. Känns dock som att man är klar med själva sörjandet nu, jag försöker att bara se till det positiva. Tacksam att ha haft en så bra mormor i mitt liv och att hon fick leva så länge. Blev liksom 90 bast, trots att hon tog sig igenom cancer 10 år sedan.

Det var inte heller helt oväntat att hon dog, hon var så pass trött och dålig sista halvåret att hon nästan bara låg till sängs. Det var dax helt enkelt, so lets not get too sentimental about it :)

Här är en liten 20 sekunders bonusfilm haha

2008-11-25 18:12
Hahahha! :D
"Ice cold liqour, the way I like it. Reminds me of Siberia.."

2008-11-26 12:02
Vilken underbar människa din mormor verkar ha varit.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-11-26 13:51
haha sjukt klockren!

R.I.P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-11-26 20:36
Hahaha underbart!

Din mormor va lätt den bästa mormorn i världen.. efter min egen såklart!

2008-11-27 00:31
De va fan bättre förr:)