[Spel] Cowboy spel, textbaserat samt bilder man trycker på
Hallå allihopa! Har hittat ett grymt spel som är rätt nytt i sverige, riktigt kul faktiskt.Länk till http://www.The-West.se Ge det tid, och om ni vill så kan vi skapa en stad senare och försöka bli top10 bland städer där vi från whoa osv är medlemar i. Medlem i städer ger mycket fördelar. I spelet gör man uppdrag och arbetar. Aja, ta en titt iaf på det. Mitt nick är; Woxic PMa gärna om ni vill ha hjälp eller något annat :) (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-11-17 10:30:27)
W like Whoa - Woxic
Det är som Utopia typ eller?
Det där spelet har jag spelat rättså mycket. Vi gjorde en Flashback stad på sidan flashback. Staden går rättså bra vi låg top 10 engång staden heter "Fort Flashback"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför inte skapa en whoastad?`
((MAAD))
nån som har en stad eller så?
((MAAD))
Jag är en av ägarna av flashback staden som sagt. Så om du är medlem även på flashback så kan du få en inbjudan. Ligger på plats 9 på ranknings listan just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bjud in mig till flashback staden då! :) Heter SaXoR i the west också!
jepp, har en davved användare på fb, om den nu finns kvar, heter "davved" på the west åxå ^^
((MAAD))
Jag är medlem på FB, heter skillz både på FB och The West!
Jag är inne i spelet nu. Helt enkelt.
Har skickat inbjudan till er nu.
Kul att det är 9 timmar och 20 min till staden :( Tack för inbjudan ;)
jag hade fan 8 timmar bort :( så typ sexton h innan jag har sovit å fått energi igen, men men! dokk det där med hotell fattar jag itne, både skrubben å det finaste rummet är gratis och tar lika länge att sova ?;S
((MAAD))
Haha, skumt! Men det blir nog till att sova när jag sover, så slipper jag påverkas av det. Frågan är om man klarar sig på 20 energipoäng, finns det något annat sätt att få lite sånna?
blir typ 3 extra i timmen, sen om du betalar typ nå guldklimpar (menyn på höger) så kan du öka så du får 4,5 i timmen istället. därför känns det mest värt att ta in på hotell^^
((MAAD))
Man gör ju av med mer än 3 i timmen, så det kändes ovärt, tänker inte betala några pengar för några guldklimpar, så det får bli att försöka klara sig på dom få poängen jag har kvar tills jag ska sova :)
jo sant, fast då genereras dom där 3 i timmen fast du gör av med poäng, så det är väl det enda sättet att få energi på om man nu inte sover på hotell,
((MAAD))
Jo, det är ju bra på så sätt, man förlorar inte lika mycket kan man ju säga. Men känns lite väl lite med 3 i timmen ändå.
jo verkligen, går ju inte att nöta så jäkla mkt om man måste sova för att få energi så det räkker.
((MAAD))
Destå bättre rum du tar destå mer energi får du tillbaka. Varför dom är gratis är för att om inte var medlem i staden så hade dom kostat. Du får sova i vilken stad som helst men i andra städer kostar det:)
jaha =) fan va nicE=)
((MAAD))
CrazyCrack heter jag, bjud in mig:)
Bjud in mig plz! Heter samma sak på FB som här, och virre i the west
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Så nu har även ni fått inbjudan:) Nu ska vi bygga en till nivå av residens innan vi kan ta in mer folk så det kan ta ett par dagar.
Jag funderar på att bilda en stad. Någon som är på?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
man kan bara va med i en stad va? en whoastad hade ju vart nice, fast tror inte det är så många på whoa som är aktiva, flashbackstaden är rätt aktiv och växande =)
((MAAD))
Jag skulle vilja gå med i FB fortet, men pallar inte utge mitt flashbackkonto med tanke på att man skriver saker som gör att man inte vill att folk ska veta vem man är efter att man skrivit dem... =)
Blunted in stockholm
skriv bara via the-west då istället,
((MAAD))
Toothless Timmy heter jag. bjud in mig
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Spelar med travian vännerna, finns i staden Freja. Hedlong420 är nicket!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
jag heter för övrigt D-Suspect på fb oxå, men toothless timmy på the west. skicka en inbjudan
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
trupert är en bögunge. vill inte bjuda in mig för att han har fått för sig att jag är under 18. jävla tönt
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
haha, varför tror han det? är du inte 25 eller? =)
((MAAD))
jo, det e juh det. fett skumt
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
vilket mongo ^^ mig fråga han inte ens ålder på ;S
((MAAD))
säg åt han o skärpa sig. haha. jag är ingen outlaw som kommer knasa runt i stan.
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Jeffi. kirra det här nu :P
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
mailat han iaf, hävda att du är 25 osv, fast vet ju inte om han tror på mig iofs =)
((MAAD))
Haha ja jag tror dig! :) nej för skriver som en 12-åring, men jag bjuder in han! :) så kolla nu! =)
((MAAD))
Kan inte någon starta en Whoa-stad brevid fort flashback? Så håller alla ihop lite, vilket man nu tillhör! :)
davve_d: haha. vilken lirare. aja, nu va det kirrat i alla fall. tack
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Men vafan, vi startar en stad då?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
börja bygg då! :P
((MAAD))
nån som fortfarande kör?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
I vilken värld spelar ni i? :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jag har skapat användae nu. bätte sent än aldrig. Så davve_d & jeffi o alla ta upp detta igen. fler vill säkert spela :)
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
befinner mig i värld ett i Heavy Smokers City. Bara o joina om man vill... mattheew: vilken värld är du i?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
Spela nukzone istället jag är helt insnöad på det spelet nu