haha vafan... han fuckade up efter en hundradel...Kunde blivit rätt kul kanske men det där var ju inte ens värt att lägga upp..
Öl är Bröd!
haha, men ironi mannane ironi det som gör det kul :)
Hehe dom är knappast seriösa med det, antar att dom vill visa hur löjligt det är att hålla på att busringa. Det är ju det som är grejjen med Alex man vet aldrig om han är serri eller inte, men i detta fallet garanterat inte.
Klart dom inte e seriösa... Busringningar kan ju va jävligt kul om man inte tabbar sig o böjar garva direkt... Nog om det nu.
Öl är Bröd!
Sluta ge dom hits. Det gynnar bara missfostren
nja, om man har väldigt väldigt låga krav kanske :P
yessir P28 Om man har låga krav? Deras humor är väldigt bred och väldigt, väldigt kvalitativ.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Redaktionen
2008-11-12 13:27
Jag avskyr båda bröderna Schulman. De är mediakåta stockholmare som säkerligen fått sin plats i rutan endast genom kontakter, ingenting annat. Säkert pappa schulman som fixat. Deras humor platsar i ztv på 90-talet. Fan, tillför nog inte mycket med mitt inlägg, men var tvungen att få det ur mig.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
U-Nas P23 Då är vi 2. 1. Dom snor allt och gör det sämre. 2. Allt baseras på att göra sig rolig på andras bekostnad, trycka ner folk eller lyteskomik. Den lägsta form av 'humor' som finns.
Jag säger inte att de är så roliga men att "Allt baseras på att göra sig rolig på andras bekostnad, trycka ner folk eller lyteskomik", är ju lite felaktigt.
Redaktionen
2008-11-12 15:55
Dom är rasister allihoppa
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Nog sämsta busringningen på denna planet! Vilken dålig humor om man tycker detta är kul. =)
Jag har ingen personlighet
haha, det är ju roligt för det är så tråkigt om man säger så. Så dåligt att det blir kul, sen är Alex skratt gulligt :) Ännu roligare när dom jävlas med folk och hänger ut folk osv
jag tycker det här var lite småroligt faktiskt. sjukt uttjatad diskussion huruvida schulmans är dåliga eller inte
Hahaha det är är ju hur kul som helst fan :)
hehehehehhehehehehehehhehhehehehehehheheh fyfan asssë shit vad kul awmagawd assåe hallåe
Sämsta jag sätt..
be the change
Förstår inte hur ni inte kan finna detta roligt?
ja fyfan vad lurad han är??? ge fan i att ge dom hits!!! ge mig tillbaka mina 2 minuter!!!
MR-J P20 Kan du försöka förklara poängen i petter klippet. DET kan jag tänka mig blir jävligt underhållande för oss andra :D
Jag kan väl inte förklara min humor, man tycker väl det är roligt eller inte. Skit i att kolla då om du inte gillar denna humor
haha jag frågade vad som var roligt med petter klippet. Om du ens kan förklara poängen?
Det är sjukt kul bara, han blir så lurad :D
yessir P28 Poängen är helt enkelt att det är tråkigt. Dom bygger upp en förväntan att det ska vara sjukt smart och genomtänkt, så agerar dom som två tolvåriga killar som busringer till sin lärare. Det är kul både på det sättet att det är väldigt barnsligt så man börjar le lite, men sen skrattar man också åt hela grejen att två vuxna män busringer på det sättet. Sen skrattar man åt det faktum att det där egentligen bara är kul för två personer; Calle och Alex. Dom är lite som sveriges nutida Andy Kaufman och Bob Zmuda
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
springsten P18 Hade inte sagt det bättre själv, Alex jävla skratt får en att le lite också haha
hahaha!!!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Äkta stockholmare fyfan asså... DÅLIGT !!!!!
Fucks your life up crew Tjabo!
det är ju sanslöst kul
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
men många kanske föredrar ett piggt bellman-skämt
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Hahaha, det var faktiskt kul :D
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "