[Video] Homer simpson Wannabe
grym e han! (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-10-21 16:13:04)
så bra var det inte.
cry me a river! --> thcrew
Låter mer som Peter Griffin tycker jag.
ooh, jag ryyyyser av nördigheeeeet
work some magic
hahahahahaha jag tyckte han va lite rolig
Producent
2008-10-21 12:06
Han låter verkligen inte som Peter :D Mer som Homer, riktigt likt också.
heeelt ok
SKU - SKU - SKULASON!
Konsigt: Bitvis lät det som Homer, men överlag tycker jag det inte var speciellt likt. Dock jävligt bra gjort ändå.
Den tjejen skrämmer mig S=
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Tjejen vill ligga me homer...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Det är helt sjukt att man kan ta det till den nivån, att diskutera via youtube-klipp. Det är kört med mänskligheten efter detta.
fyyyfan, knappt jag klarade se på hennes videoklipp, uuh..
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Haha, jag torterade mig igenom det där klippet med tjejen typ 5 ggr nu. Fyfan, jag ryser!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Enda jag hörde var Barney! Homer? vart då? Nämn en gång i klippet då det lät precis som Homer J Simpson! mofo!
-- Mellanslagsanvändare --
Om man inte tittade på killen så kunde man höra likheter. Den får en halv tumme upp
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Producent
2008-10-23 05:32
Sick Boy P24 varför ska vi nämna det? du kommer bara fortsätta säga att det inte är likt, jag vill säga att du borde höja volymen lite, eller kanske se ett avsnitt med simpsons om du inte tycker det är en gnutta likt ens.
Man kan styra ligg genom att härma Homer? Tack internet för all inspiration.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
The Sipsons are going to Costa Rica!
Brodin1 P19 ooouuuuhh varför gör man så där?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Skickligt. Inte perfekt, men helt klart bästa Homer-imitationen jag hört hittills. Jävligt nära med tanke på hur svår Homers röst är att imitera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han var ju inte så bra. Han är ju bra jävla pinsam dock!
No you!
Tyckte han var grym pa att gora rosten, men Homer e inte SAAA retarded. det dar lat mycket mer utvecklingstort. for ovrigt sa var bruden FETT LIK HOMER UTSEENDEMASSIGT!!!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Kan vi inte bara förinta den där otroligt nördiga tjejen?!! :(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Det var ju inte ens likt, ja han använde rätt fras och hade en liknande röst men nej det var ju inte homer simpson direkt.
Haha fyfan han nailade inte ett skit... var inte ett dugg likt.
Tjejen! hahahaha vafan? Men det låter sjukt mycket som hon läser innantill
"Som klockrenh säger." - oneoo
Producent
2008-10-26 21:30
Asså den dära bruden är läskig!
No you!