I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] White trash?

Övrigt - Webbsidor

2008-10-14 08:12

[Video] White trash?

jagvillocksåhaenblog.com

2008-10-14 10:55
Jag vill bara strypa dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 11:10
tack för att du tog upp denna video!
Vilket jävla folk alltså!

Ärligt talat dessa människor är fasen jävla rednecks som tror att det är fortfarande 1950-talet.

Det är som en person skrev: "what pisses me off even more is these people have as much a right to vote as people that aren't full blown stupid "

ärligt talat de människorna är fan inte amerikaner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 11:25
Skjut dom, ... "We are kristians in this country", yes that's damn fucking right you are.. Ditt val om du vill vara hindu eller buddha!

-Dömer folk efter så kallad "ras" är nog de jag hatar mest i världen.. As I said, skjut dom!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-10-14 12:30
Utifall Obama skulle vara Muslim vilket han inte är och skulle vara al-queida vilket han inte är då borde väl amerikanerna jubla? Vad ere för mening o attackera sina egna. Resten av världen borde bäva för att en terrorist fått makten?

2008-10-14 15:41
det är för mig helt ofattbart att man kan resonera som vissa av dessa nötter gör år 2008.
SKU - SKU - SKULASON!

2008-10-14 16:01
OBAMA, OSAMA? HUUUMMM ARE THEY BROTHERS?

2008-10-14 17:41
hahah men herregud
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Redaktionen

2008-10-14 18:00

2008-10-14 19:00
Fan vad jag verkligen hatar trångsynta människor..

2008-10-14 20:44
jag förstår inte varför en mörk person ska ha möjlighet att bli president. De borde inte ens få rösta.
 HELSINGBORGS IF!

2008-10-14 20:54
Naboo om du ska vara rasistisk kan du väl passa på att skriva ''The N-word''?

Vänta, G W bush eller hans pappa har ju sånna fjortis bilder med osama var det inte så?
Har inte usa tränat nån osama kille? Typ cia eller nått..
Och en kvinna sa i videon att obama är anti-white eller nått..Och att han försöker göra usa svart? men kolla lite i landet iiidiot! fullt med svarta gula bruna och zigenare:P

Saker jag aldrig diskuterar är politik och religion leder bara till bråk..
Jag har ingen personlighet

2008-10-15 14:01
m3ster det är precis vad dem, dem är amerikaner.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-10-15 16:11
de är inte en del av det moderna usa, det var så jag ville mena, fel av mig o bara säga så.

Aja de är tur att vi inte har sådana människor i sverige iallafall.

2008-10-15 17:15
Math: puuuuh ta allt lite seriösare.
 HELSINGBORGS IF!