[Youtube] Kvinna gör en ekorrmacka! (squirrel melts)
Är det bara jag som tycker det är sjukt äckligt? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frågan jag ställer mig är varför du tittar på sånt här? hade det varit vanlig köttfärs så hade du inte tyckt de men det är bara för att du gillar ekorrar ditt snusk ;D
BAHA!
dom är ju så söta :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på vilket sätt är det sjukt äckligt? kött som kött. vad spelar det för roll om det är ekorre, gris eller hund?
Vad skulle Hemliga Arne göra?
Största skillnaden är att det är sjukt redneck att käka ekorre.
fan va äckligt. "he's so cute" finner inga ord.
fy fan
SKU - SKU - SKULASON!
hahah rednecks alltså. men alltså vet ni inte att det är "jättehemskt" att äta gulliga djur? det är okej så länge de inte är söta likzomm ^^
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Ekorre eller inte, hela skiten såg skabb ut.
haha så jävla fake, men roligt!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Doktor_Humor P21 haha så jävla fake, men roligt! Det här är en av de gånger då man faktiskt är naiv om man antar att ett youtube-klipp är fake. Det finns faktiskt såna här människor på riktigt. Tycker inte ens det är särskilt chockerande.
Det är ett kanadensiskt tv-program filmat i Minnesota, USA.
Women Hunters Prowl Outdoor Channel - Lydia Lohrer and Heidi Wilson, two Michigan moms who are also hunters, anglers and wildlife cooks, will host a new show on The Outdoor Channel. "Huntress" will be a be 30-minute weekly adventure, entertainment and how-to program geared toward women.
These are really nutritious ??
Hur fan kan hon säga så med en halvliter majonäs i?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
wholesome family fun snack!
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
okej, antar att jag är den enda som tycker det är väldigt äckligt. men själva grejen att den är flådd och fortfarande har en "ekorr ställning" gör så att det ser ännu äckligare ut.
känns som dålig vegeterian-propaganda. haha.. såg ju gott ut.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
marvingaye haha okej, då blev det genast ännu roligare! vafan djur som djur, om man kan äta kycklingar, varför kan man då inte äta ekorrar?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Gött!
Hahahaha inte skrattat så mycket på länge. Inte för att jag gillar döda djur, utan mer för den lugna, glada, sjuka stämningen som råder. Detta är ju inte helt normal för våran svenska kultur, men för henne är det som att plocka blåbär känns det som haha.. Gogo hill-billys!
http://myspace.com/BoodaBlezzin
vafan djur som djur, om man kan äta kycklingar, varför kan man då inte äta ekorrar? hehe, håller med.
Hahaha, det känns ju så jävla mycket som en sketch, även om det inte är det. Det absolut bästa är ju när hon säger att det går lika bra med cashewnötter som pekannötter, eller vilken sorts nöt som helst å avslutar med "you know how squirrels like nuts" med ett leende på läpparna.
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.