This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
* Your score: 12 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 Jag är fan nöjd :P
Redaktionen
2008-10-03 15:54
Jag fick 19, var rätt nöjd tills mitt frut fick 0 (perfekt). Hon är ju iofs fotograf och jag är endast en simpel nationalekonom.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
* Your score: 0 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 Man fick jämföra och dra blocken fram och tillbaka några gånger men till slut gick det ihop sig under varje.
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
* Your score: 20 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 Svårt test, så är nöjd.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
haha jag som tyckte jag va dålig som ifck 43
JMD, Jag Måste Dansa!
Moderator
2008-10-07 00:00
* Your score: 4 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Your score: 8
i get more pussy then panty!
* Your score: 7 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520
mhm
Frugan fick 4, jag skäms över mina 12!
Your score: 0 Gender: Female Age range: 16-19 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1474 Oj, var highest 1427? :S dåligt d blev för mig
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
elr jaaaha hade jag pefekt :D
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Your score: 233 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520
va?
finns ju redan en tråd med detta,
((MAAD))
Graffare
2008-11-03 11:53
Your score: 3 Gender: Female Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1470 precis när jag klicka för att se resultat såg jag ett fel. så att de bör vara "score:2"
http://beltontorsk.tumblr.com/
Your score: 6 Gender: Male Age range: 16-19 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 Jag såg sjukt mycket fel överallt men jag kunde inte lösa dem, så till slut blev det iaf sex.
Your score: 22 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 Tror doc att jag skulle klara mycket bättre om jag hade det framför mig liggandes på ett bord. Skärmen förvirrar rätt mycket.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Tror doc att jag skulle klara mycket bättre om jag hade det framför mig liggandes på ett bord. Skärmen förvirrar rätt mycket. Håller med. Jag har dessutom en jättemörk skärm (nej, det går inte att ställa in), även det borde ju spela in tycker man.
Your score: 4 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 helt ok
jag har alltid rätt.
Kan man inte få fram något genomsnitt beroende på ens ålder?
* Your score: 0 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 whoa! perfekt!! jag tror iofs att vilken webläsare man använder kan avgöra då olika webläsare renderar grafiken olika. är dock inte vidare inläst på ämnet..
vadå? jag dyster?
* Your score: 0 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 fan va ni suger. blir ägda av en 16-åring...
C-ro Varför skulle det vara värre att bli ägd av en sextonåring än någon annan?
Producent
2008-12-17 16:50
* Your score: 8 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 orkade inte hålla på så länge plus att jag är trött :p
Sekiz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var lite som att sätta knorren på grisen kändes det som ibland
Your score: 0 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520
Balle jag som var nöjd med mina 29 =P när nästan alla mellan 0-10
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Your score: 8 Sjukt jobbigt att göra över skärm nu har jag ont i huvudet..
hade 10, men best score var -4 hur är det möjligt?
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
Your score: 0 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: -4 Highest score for your gender and age range: 1520
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
det måste va nån som är riktigt grym, typ dragit in de infraröda blocken på rätt plats.. eller så är det nån slags bugg.
vadå? jag dyster?
fick 3. rätt nöjd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast jag hade 0, och när jag tittade på mitt färgspektrum så va det flera fel, alltså är 0 inte alla rätt.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio Men hur kommer det sig att best score har varit noll hela tiden?
Producent
2009-01-10 14:40
Your score: 8
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
efter att jag flyttat på första blocket så kom jag fram till "fan vad jag inte pallar det här" och stängde ner sidan.
* Your score: 4 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -4 * Highest score for your gender and age range: 1520 Inte helt kass
Rock out with your cock out!
score:34
jag fick 12..
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
You have perfect color vision!
Better active today than radioactive tomorrow
WTF! Hur kunde jag få en 0:a av det där? Flyttade några lite snabbt innan jag tänkte "ähhhh, orka". Aja, nöjd iallafall :)
Beat the odds like an abusive freak show owner
är * Your score: 10 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1520 bra? :O
fosho
Det här handlar ju bara om tålamod. Orka sitta med detta. :/
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Producent
2009-01-25 17:58
* Your score: 3 * Gender: Male * Age range: 20-29 * Best score for your gender and age range: -4 * Highest score for your gender and age range: 1520
Your score: 4 Gender: Male Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: -4 Highest score for your gender and age range: 1520 Gjorde den tre gånger bara för o kolla om ögat tröttnar! Första gången börja uppifr¨n ner o fick 8 andra gången nerifrån upp o fick 4 sen uppifrån ner igen och fick åtta! så om man börjar med det svåra blir ögat inte så trött på dem lätta färgerna hehe :D