I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Tävling inkl. pris] Hitta Dead Prez affischer/posters att köpa? Tack.

Övrigt - Webbsidor

2008-09-13 19:10

[Tävling inkl. pris] Hitta Dead Prez affischer/posters att köpa? Tack.

Ja. Jag har letat sönder mig efter dead prez affischer och hittar bara en, den här, och den vill jag inte ha.

Syftet är att rama in den och sätta upp den på väggen.

Ni som hjälper mig vinner min eviga tacksamhet, 24kvm yta på månen samt en garanterad plats i himmelen.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-14 01:10

Nu är det här en gigaffisch där man inte ser dem men jävligt snygg var den Länk till http://www.gigposters.com/poster/92850_Dead_Prez.html. Annars är det bara att hålla ögonen öppna på Ebay! Fanns detta för tillfället Länk till http://entertainment-memorabilia.shop.ebay.com/items/Entertainment-Memorabilia__dead-prez_W0QQ_nkwZdeadQ20prezQQ_sacatZ45100?_trksid=p3286.c0.m94
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-14 22:33
Tackar, nu börjar det likna något. Synd att det inte verkar finnas särskilt mycket mer.. Tack för din omtanke.

2008-09-15 17:06
upppa

2008-09-15 23:34
Asso den affischen du länka först va fett snygg! Skulle lätt vilja ha en sån fast dörr affisch, skulle va fett nice ffs!

2008-09-17 13:16
den e ju snygg men jag vill inte ha en poster från en spelning jag inte ens vet om, varit på eller som inte betyder något för mig.. söker nått mer neutralt.. typ en feeet poster på skivomslaget till lets get free eller r.b.g hade varit fett....