I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Req] Tjej med rosa moppe träffar lilleman

Övrigt - Webbsidor

2008-09-11 18:44

[Req] Tjej med rosa moppe träffar lilleman

Ja, något program där en tjej på en rosa moppe träffar lilleman, och hon har tyckt om han jätte länge ( hans musik då ). Något i stil som det då. Inte helt 100 på det.

tack i förväg :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-21 14:54
snälla, hittar inte den :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-09-21 15:05
Den här, det är Lilleman och en havremoppe i alla fall?

Jag skyller allt på Emma!

2008-09-21 19:17
Hur vet man att det är dn " Riktiga" Lilleman som är i Videon som BountyBoo Publiserade ?

Och vart är den ROSA moppen?
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
Toastare

2008-09-21 20:36
Det står ju Lilleman herregud.. och alla vet ju att allt man läser på nätet är sant! Och havreMOPPEN är allt rosa på några ställen!
Hangaround

2008-09-22 14:31
Hahaha. Totaly Randomized (lol!!11!")

2008-09-22 17:15
BountyBoo

aa jo allt är ju verkligen sant, Står oxå att BigLady är hans fru sen 100 år tillbaka.
o deras barn blev tydligen Biggie Smalls
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.

2008-09-24 21:44
Det är inte så att det är typ Grynet som varit ute på en intervju med Lilleman? Jag vill minnas att jag zappade förbi ngt sådant. :P

2008-09-24 23:21
"Står oxå att BigLady är hans fru sen 100 år tillbaka.
o deras barn blev tydligen Biggie Smalls"

kom igen, det där är ju faktiskt inte sant.. det vet du.

Toastare

2008-09-24 23:35
exakt, det är också sant.. pfft..

2008-09-25 01:16
vad jobbig du är bounty! hjälp killen istället för att lägga in värdelösa videos på hästar.

jävla ot, ingen bra förebild där för en admin
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Hangaround

2008-09-25 01:29
jävla ot, ingen bra förebild där för en admin

Jag skulle vilja påstå det motsatta. Ser man en politiker som bjuder på sig själv, skämtar om sin eventuella flint, så blir han automatisk lite mer älskvärd för en själv (även om det är manus baserat för att köpa väljare). Dock så är Bounty utan manus och det gör det ännu bättre.

Med detta påstår jag inte att ot är något vi skall hålla oss till för att vara lite småskojiga. Men poängen går fram.

2008-09-25 10:19
SpT : rövslickare.
Hangaround

2008-09-25 13:56
Äsh, det var så lite så.
Toastare

2008-09-25 21:42
Bakelse1, vi saknar inte humor bara för vi är admins och vi låter faktiskt ofta OT med humor få vara kvar i trådar..det förhöjer ofta stämningen!

SpT, tack..

och localareagraffwork stör sig för att jag inte hjälpte honom direkt för någon dag sen när han gjort en tråd om ett ämne som redan fanns.. Men nu har jag tagit tjänstledigt från mitt jobb så jag ska finnas till hands 24/7.

2008-09-25 22:09
Nej jag stör mig inte alls. Du har fått min högstadie ironi bakom foten huney.

2008-09-25 22:30
nä, men allvar nu?

2008-09-25 23:03
Ja allvar nu, hon hade en rosa moppe och knarkade som han 19 pojkar i en randig lyftkran förklädd till julgran.